اصفهان- جلسه هماهنگی و بررسی مسایل و مشکلات مقوله امداد خودرو برون شهری با حضور مسئولان ذیربط و مدیران شرکتهای امدادخودرو در استان اصفهان برگزار شد.

سامانه ۱۴۱اطلاع رسانی امدادخواهی جاده ای را به امکانات خود اضافه کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، در ابتدای این جلسه ‌پس از بیان مشکلات و درخواست ها از سوی مدیران شرکتهای امداد خودروجاده ای، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد: امدادخودرو در جاده ها یک نوع خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات در مواقع نیاز و بحران می باشد که در ارتقای ایمنی جاده ها و افزایش آسایش و آرامش مسافران موثر است.

محمد علی صلواتی با بیان این که در حال حاضر در عمده محورهای استان اصفهان، شرکتهای دارای مجوز مشغول فعالیت می باشند، بیان کرد: ‌به منظور افزایش کیفیت و سرعت خدمت رسانی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، اطلاع رسانی شرکت امداد جاده ای دارای مجوز در محل مورد نیاز را به مسافران و امدادخواهان از طریق سامانه ۱۴۱ فعال نموده است که دراین خصوص لازم است کلیه شرکتها نسبت به ورود اطلاعات وسایل و امدادگران در سامانه در اسرع وقت اقدام نمایند.

در ادامه کارشناس دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار کرد : امدادخودرو یک امکان خدماتی می باشد و لازم است همه افراد فعال در این عرصه، ‌ قبل از فکر به منافع مادی، اثرات معنوی آن را در نظر بگیرند.

محمد رحیمی ضمن تشریح مشکلات پیش آمده در خصوص نحوه اطلاع رسانی امدادخواهی گفت: به منظور حل این مشکلات، سامانه ۱۴۱ سازمان، امکان اطلاع رسانی  امدادخواهی جاده ای را به امکانات خود افزوده و در سراسر کشور، مردم میتوانند از طریق تماس با ۱۴۱، به نزدیکترین  شرکت دارای مجوز متصل و درخواست خدمات نمایند.

وی اظهار کرد: از طریق این سامانه  امکان و بستر مناسبی برای خدمات دهی با کیفیت و ایجاد رقابت عادلانه  فراهم می گردد و همچنین به دیگر تلاشهای سازمان جهت مشخص نمودن قیمت ها با همکاری سازمان حمایت و سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین حل سایر مشکلات شرکتها اشاره نمود و از کلیه شرکتها درخواست نمود کلیه وسایل نقلیه امدادی را به همه تجهیزات ایمنی و امدادی مجهز نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.