شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کشتار دام باید در کشتارگاه انجام گیرد در غیر این صورت باید با افرادی که از قانون و مقررات پیروی نمی‌کنند و کشتار غیرمجاز انجام می‌دهند برخورد شدید به عمل آید.

برخورد قانونی با کشتار غیر مجاز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی اظهار داشت: در صورتی که قصاب متخلف از دستورات مربوطه سرپیچی کند و مطابق قانون عمل نکند و یا پلمب قصابی را از بین ببرد  طی گزارشی توسط مسئولین مربوطه باید به مراجع قانونی معرفی شود.

وی در ادامه گفت: هر گونه برنامه یا تصمیمی در راستای توسعه و پیشبرد اهداف استان گرفته شود مسئولین مربوطه باید با قدرت گام های موثری را بردارند تا به اهداف مورد نظر دست پیدا کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: کشتار دام باید در کشتارگاه انجام گیرد در غیر این صورت باید با قصابانی که از قانون و مقررات پیروی نمی‌کنند و کشتار غیرمجاز انجام می‌دهند برخورد شدید به عمل آید.

سلیمانی دشتکی افزود: نیروی انتظامی باید بر ورود و خروج غیر مجاز دام به استان نظارت کافی داشته باشد و در مناطق مختلف استان بازدید و بازرسی های غیر منتظره انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.