سرمربی تاتنهام اعتراف کرد که تیمش توانایی رقابت با یونایتد و سیتی را ندارد. او همچنین درباره حضور نیافتن موراتا در تاتنهام نیز به صحبت پرداخت.

پوچتینو: توانایی رقابت با یونایتد و سیتی را نداریم/ موراتا از رقابت با هری کین ترسید!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، تاتنهام فصل گذشته دست به کار بزرگی زد و در رده دوم لیگ برتر قرار گرفت و نایب قهرمان جزیره شد. آنها در این فصل نتوانستند بازیکن صاحب نامی را به خدمت بگیرند.

مائوریسیو پوچتینو درباره شرایط تاتنهام در آستانه شروع لیگ برتر، گفت‌: هواداران می‌دانند که ما باشگاهی نیستیم که بتواند با تیم‌هایی همچون منچستریونایتد و منچسترسیتی رقابت کند. رقابت ما با آنها طور دیگری است. این دو تیم بازیکنان زیادی را جذب کرده‌اند و قدرتمندند ولی ما از توانایی مالی برخوردار نیستیم تا با آنها رقابت کنیم. به همین دلیل برای ما بهتر است که با بازیکنان جوان در لیگ برتر بازی کنیم و امیدوار باشیم که مانع پیشرفت رقبا شویم.

او ادامه‌ داد: برای من کیفیت مهم است نه نام بازیکن. به همین خاطر بود که در چند فصل اخیر بازیکنانی را توانستیم به فوتبال اروپا معرفی کنیم که قبل از آن نام و نشانی نداشتند.

سرمربی تاتنهام در پایان صحبت‌های خود درباره دلیل حضور نیافتن آلوارو موراتا در این تیم، گفت‌: موراتا شاید می‌ترسید که با هری کین رقابت کند و به همین خاطر ترجیح داد که به تاتنهام نیاید. ما برای او احترام قائلیم ولی با این حال به نظر او احترام می‌گذاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.