ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: در ۱۰ سال گذشته فقط یک بار نتوانستم به اردو بیایم و فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی افتاده باشد.

ساهاکیان: در ۱۰ سال گذشته فقط یک بار در اردو نبودم/ اتفاق خاصی نیفتاده است

به گزارش قدس آنلاین، در مورد دعوتش به تیم ملی بسکتبال برای حضور در کاپ آسیا اظهار داشت: به خاطر مشکلات و کارهای شخصی که داشتم، در مقطعی از تیم ملی مرخصی گرفتم و با هماهنگی کادرفنی و فدراسیون در اردوها حضور نداشتم و باید به خارج از کشور می‌رفتم. در این چند سالی که در تیم ملی بوده‌ام این تنها باری بود که نتوانستم به اردوها بیایم و فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی بوده باشد.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند ساهاکیان از ابتدا در اردوها نبوده و چطور به یک باره برای مسابقات اضافه می‌شود، گفت: آیا دعوت شدن به تیم ملی دست من بوده است؟ سرمربی صلاح دیده که دعوت کند و همان طور که گفتم در این بیش از یک دهه حضورم در تیم ملی نخستین بار بود که نتوانستم به اردو بیایم. نباید به این مسائل دامن زد.

ملی پوش با سابقه بسکتبال کشورمان در مورد وضعیت آمادگی‌اش گفت: خوشبختانه در این مدت تمرینات را هم کنار نگذاشته بودم و آمادگی نسبی دارم و در اردوی چند روزه تهران هم می‌توانم با تیم به هماهنگی کامل برسم، چون همه بچه‌ها از یکدیگر شناخت دارند و سیک بازی هم را می‌دانیم. در مجموع فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

ساهاکیان در خصوص رقابت‌های کاپ آسیا گفت: با اضافه شدن استرالیا و نیوزیلند مطمئنا سطح مسابقات آسیایی هم بالا می‌برد. درست است که در مسابقات کاپ آسیا با تیم اصلی خود شرکت نمی‌کنند، اما اگر یک تیم لیگ‌شان را بفرستند، باز هم از خیلی از تیم‌های آسیایی برتر خواهند بود. لبنان میزبان مسابقات است و همه بازیکنان اصلی خود را دارد. فیلیپین، ژاپن و کره هم با تیم‌های اصلی خود به غیر از یکی دو بازیکن می‌آیند. چین نیز تیم خوب و جوانی دارد که یکی دو سال است کنار هم بازی می‌کنند. حتی اردن هم اردوهای خوبی را تا جایی که می‌دانم در ترکیه داشته و با قدرت می‌آید.

به نقل از فارس، وی تاکید کرد: فقط باید تمرکز خودمان را در هر مسابقه حفظ کنیم. بچه‌های ما هم همه آماده هستند و مسابقات خوبی را در چین پشت سر گذاشتند. در کاپ آسیا برای قهرمانی می‌جنگیم، اما مسابقه را از قبل نمی‌توان پیش بینی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.