موسسه هنر و ادبیات «هلال» در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت امام رضا (علیه السلام) و دهه کرامت آلبوم صوتی زعفران شامل آثاری با مضامین رضوی را منتشر کرد.

آلبوم صوتی زعفران را بشنوید/ عرض ارادت به محضر امام رضا (علیه السلام)

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسین فتحی مدیر موسسه هنر و ادبیات هلال با اشاره به اینکه آلبوم زعفران عرض ارادت شاعران برجسته آیینی کشور به محضر حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) در قالبی چون کتاب صوتی است، افزود: این آلبوم سومین آلبوم از مجموعه شعرآوا است که با همکاری پیمان طالبی از شاعران آیینی کشور در استودیو هلال تهیه و تولید شده است.

حجت الاسلام فتحی گسترش اشعار آیینی خوب در فضای مجازی با به روزترین فن آوری ها را یکی از اهداف موسسه هنر و ادبیات هلال خواند و تصریح کرد: استودیو هلال در یک دهه گذشته توانسته است تولیدات فرهنگی متنوع و متعددی را با همکاری شاعران و پیشکسوتان حوزه ادبیات آیینی کشور تهیه و تولید کند و در ادامه این راه امسال طرحی با نام شعرآوا در این موسسه آغاز شده است که مورد توجه شاعران برجسته آیینی کشور و مخاطبان نیز قرار گرفته است که امیدواریم با عنایت خداوند بتوانیم با تولید آلبوم های صوتی برای مناسبت های مذهبی، نیاز مخاطبان به شنیدن اشعار خوب آیینی را تامین کنیم.

مدیر موسسه هنر و ادبیات هلال در ادامه افزود: در این آلبوم که شامل ۱۲ قطعه شعر رضوی به مدت ۴۰ دقیقه از شاعران آیینی برجسته ای چون علی داوودی، هادی جانفدا، محمود حبیبی کسبی، نفیسه سادات موسوی و... است، شاعران شاخص ترین اشعار خود را در استودیو هلال و با صدای خود دکلمه می کنند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی موسسه هنر و ادبیات هلال به آدرس madayeh.com  این اثر را تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.