بجنورد- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: صداوسیما رکن اصلی در مراسم های ملی و بازوی توانمند در پاسداشت مناسبت های ملی و انقلابی است.

صداوسیما بازوی مناسبت های انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام سالاری در نشست اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با مدیرکل صداوسیمای استان ضمن تبریک دهه کرامت و قدردانی از تلاشها و زحمات بی دریغ عوامل صداوسیمای مرکز خراسان شمالی نقش صداوسیما را در پاسداشت مناسبتهای انقلاب نقشی موثر دانست و افزود: رسانه ملی از ارکان اصلی در مناسبتهای انقلاب بوده و هست و با ورود به موقع و جریان ساز این نهاد در مراسمات همیشه شاهد حضور گسترده و باشکوه آحاد مردم در صحنه هستیم.

وی با اشاره به حضور قریب به نیم میلیون نفری مردم در مناسبتهای استان در سال گذشته افزود: نقش صداوسیما در تنویر و تهییج افکار عمومی و اطلاع رسانی مناسبتها بسیار ارزشمند است و با توجه تأثیرگذاری و گستردگی مخاطب رسانه ملی افراد جامعه اطلاعات عمده خود را از صداوسیما دریافت می کنند و این ظرفیت بسیار مهمی است که نباید غافل شد.

وی گفت: صداوسیما با ایفای نقش مطلوب خود در حوزه فرهنگ می تواند سد محکمی در برابر هجمه فرهنگی دشمن ایجاد کند و اگر این اتفاق بیفتد گام بعد ایجاد جبهه تهاجمی در برابر توطئه ها و ناتوی فرهنگی دشمن خواهد بود.

در ادامه مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی نیز با گرامیداشتن ۱۲مرداد، سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بیان داشت: شما در شورای هماهنگی کار بزرگی انجام می دهید و طبق فرموده قرآن کسانی می توانند شعائر الهی را بزرگ بدارند که خود تقوای قلب داشته باشند.

آذردشتی با اشاره به الگوی رسانه ای صداوسیما، بیان داشت: این خیلی مهم هست که یک پیام از چه رسانه ای، به چه مخاطبانی و با چه تأثیری گذاری بیان شود.

وی انتقال پیام به مخاطب را نوعی هنر دانست و گفت: امروز با وجود رسانه های متعدد جمعی و گروهی نحوه انتقال هنرمندانه و بدیع پیام به مخاطب و مخاطب شناسی بسیار اهمیت دارد.

آذردشتی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری بیان داشت: اگر از قالب هنر بتوانیم درست، متعهدانه و هنرمندانه استفاده کنیم و ظرفیت صحیح آن را بکار ببریم می توانیم مردم را به سوی خودمان معطوف کنیم.

گفتنی است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال۵۹ و بفرمان حضرت امام خمینی ره در راستای انسجام بخشی به مناسبتهای ملی و مذهبی تأسیس شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.