پدرخوانده یکی از فدراسیون‌های ورزشی در تلاش است با دعوت از برخی مسئولان ورزشی در میهمانی‌ها و مراسم‌ها نظر حمایتی برخی از افراد صاحب نفوذ را جلب کند و به نظام ملوک الطوایفی خود ادامه دهد.

یارگیری پدرخوانده ورزشی یکی از فدراسیون‌ها با برگزاری میهمانی‌ در کرج

به گزارش قدس آنلاین، کمتر از یک ماه پیش بود که اعلام شد که در سایه بی توجهی مسئولان ورزش، در یکی از فدراسیون‌های ورزشی نظام ارباب-رعیتی به وجود آمده است. در این دو دهه اخیر مافیای ثروت و قدرت توانسته‌اند در این فدراسیون برای خود جایگاه ویژه‌ای کسب کنند تا آنجا که فردی ثروتمند در خارج از فدراسیون با تکیه بر قدرت برخی مدیران داخل و خارج از وزارت ورزش و مناسبات سیاسی توانسته در این فدراسیون حکومت کند و در انتخاب و عزل برخی اعضای هیئت رئیسه گرفته تا هیئت‌های ورزشی، دخل و تصرف داشته باشد.

فرد مورد نظر که به پدرخوانده معروف است پس از خبر تسنیم زیر ذره‌بین قرار گرفته و در برخی از موارد با مشکلاتی نیز همراه بوده است. وی برای فرار از این مشکل راه کار جدیدی را در پیش گرفته است.

به گزارش تسنیم، وی در تلاش است با دعوت از چهره‌ها و مسئولان ورزشی در میهمانی‌ها و مراسم‌هایی که تدارک دیده، حمایت برخی از افراد صاحب نفوذ را برای خود جمع کند تا بتواند به نظام ملوک الطوایفی خود ادامه دهد.

این پدرخوانده ویلایی در کرج دارد که میزبان برخی از چهره‌ها و افراد صاحب منصب در ورزش کشور است. یکی از مدیران ورزشی به همراه همسر خود در این چند وقته میهمان هر هفته پدرخوانده بودند و باید دید حضور این فرد قدرتمند در ورزش در آینده چه سودی برای وی خواهد داشت.

این فرد در تلاش است تا بار دیگر با لابی با برخی از مسئولان ورزش و مدیر مورد نظر که سوابق درخشانی هم ندارد شرایطی را فراهم کند تا دوباره به نفوذش در فدراسیون که در این چند وقته به مشکل برخورده، ادامه دهد.

امید است مسئولان ورزش با تدبیر ویژه تمامی حرکات پدرخوانده ورزشی را زیرنظر داشته باشند و فدراسیون را از دست انحصارطلبان نجات دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.