خرم آباد- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت: دوره آموزشی آشنایی با مدیریت کارآفرینی جهت مدیران واحدهای صنعتی، کارآفرینان و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان برگزارشد.

 دوره آموزشی مدیریت کارآفرینی مدیران واحدهای صنعتی لرستان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی لرستان، بختیار رازانی اظهار کرد: این دوره آموزشی با همکاری بخش خصوصی در راستای اجرای دوره های آموزشی حضوری و با هدف آشنایی با مبانی مدیریت و شناخت اصول کارآفرینی در سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

وی افزود: از آنجا که هر کارآفرینی مسئولیت تمام کارهای مربوط به کسب و کار از قبیل راه اندازی و اداره امور را بر عهده دارد، لذا بایستی با روشها و فنون مدیریت کارآفرینی نیز آشنا باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت: در این دوره آموزشی مطالبی از قبیل تعریف کارآفرینی، ویژگیهای شخصیتی کار آفرینان، نوآوری، تفاوت خلاقیت و نوآوری، مدل کسب و کار، نحوه نگارش طرح تجاری، ویژگیهای محتوایی طرح کسب و کار مطرح گردید.

رازانی اضافه کرد: در این دوره آموزشی که به مدت ۸ ساعت بود از اساتید مجرب استفاده و جزوات و متون آموزشی به تعداد لازم ارایه و در پایان به شرکت کنندگان که تعداد ۳۶ نفر بودند گواهی پایان دوره اهداء شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.