یزد- هر ساله در این ایام شهرهای ایران عطر بوی رضوی به خود میگیرد و سراسر نقاط ایران با حضور خدام نورانی و عطرآگین می شود.

قدس آنلاین، گروه استان ها- زهرا افضلیان: هر ساله در این ایام شهرهای ایران عطر بوی رضوی به خود میگیرد و سراسر نقاط ایران با حضور خدام نورانی و عطرآگین می شود.

هرجا که خدام حضور پیدا می کنند، دلها به سمت امام رئوف پر می زند و قلبها، آکنده از شور و عشق رضوی می شود.

در استان یزد هم، همچون دیگر شهرها، خادمین امام رئوف حضور یافتند و به جای جای شهر و روستاها سفر کردند و عطر خوش رضوی را به این خطه آوردند.

چه شور و اشکهای پر احساسی که با دیدن خادمین و گرفتن نبات تبرکی از آنها بوجود آمد و چه لحظه های شیرین دلدادگی که با مداحی خادمین رخ داد، انگار روستاییان خود را در جوار حرم احساس می کردند و اینگونه با امام هشتم راز و نیاز کردند.

در این روزها، اتفاقات خاصی می افتد. مادر شهیدی سالخورده، با احساس بوی پرچم و عطر دل انگیزش بعد از مدتها چشمانش را باز می کند و با خیال راحت و در حضور خادمین به دیار باقی می شتابد.

خادمین با حضور در بیمارستانها در گوش نوزادان اذان می گویند و چقدر این نو نهالان عزیزند که خادمین بارگاهت برای اولین بار زمزمه حق را در گوششان می خوانند.

هم اکنون میلیونها زائر بر درگاهت آمده اند و آنها که نمی توانستند حضور کامل داشته باشند با حضور خادمین در شهرهایشان خود را در حرم رضوی تصور می کنند و حال و هوای امام رضایی می گیرند.

خادمان رضوی، همچون کبوتران حرمت به پرواز درآمده اند و با حضورشان در شهرها همه جای کشور را عطر آگین وامام رضایی کرده اند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.