بمباران مواضع داعش در حومه الرقه، حماه و دیرالزور از سوی جنگنده های سوری و هلاکت شماری از تکفیری ها در حملات توپخانه ای ارتش سوریه از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.

بمباران مواضع داعش در حومه الرقه

به گزارش قدس آنلاین، ارتش سوریه با توپخانه  ساختمانی که داعشی ها در محله الرصافه در شهر دیرالزور در آن کمین کرده بودند را هدف قرار داد و شماری از آنها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

از سوی دیگر نیروی هوایی سوریه مواضع و انبارهای مهمات داعش و ادوات زرهی آنها را در معدان، الخمیسیه و جنوب آن و الجابر و شمال آن و مقلة کبیر و صغیر و  جنوب آن، شمال شهرک غانم در حومه الرقه هدف قرار داد.

جنگنده های سوری مواضع داعش را در مناطق مختلف در حومه شرقی حماه در جنی العلباوی و قلیب الثور، صلبا، الدکیله شمالی و جنوبی هدف قرار دادند.

منابع سوری به عملیات ارتش سوریه در حومه شرقی السلمیه  در  حومه حماه و درگیری های سنگین با داعش خبر دادند و اعلام کردند: ارتش سوریه برخی مواضع را بازپس گرفته است.

همچنین مواضع داعش در اطراف منطقه البانوراما و المقابر در جنوب شهر دیرالزور از سوی جنگنده های سوری بمباران شد.

منابع سوری اعلام کردند: درگیری های پراکنده ای در اطراف محله الرشدیه در داخل شهر دیرالزور میان ارتش سوریه و تروریستها داعش در جریان است.

در حومه شرقی حماه نیز ارتش سوریه به عملیات خود در اطراف روستای مارینا ادامه داد و شماری از داعشی را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

ارتش سوریه همچنین مانع از نفوذ تروریستهای جبهه النصره به مزارع الملاح در حومه شمالی حلب شد و شماری از تروریستهای جبهه النصره کشته شدند.

منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه مانع از نفوذ تروریستهای داعش به مواضع اش در اطراف روستای مکسر الحصان در حومه شرقی حمص شد و ضمن انهدام خودرو بمبگذاری شده داعش در منطقه، برخی از افرادی که در داخل آن قرار داشتند را به هلاکت رساند.

منبع: العهد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.