نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس با انتقاد از برخی اظهارات مسئولان درباره سپاه گفت: مجلس تمام قد از سپاه حمایت می‌کند.

مجلس تمام قد از سپاه حمایت می‌کند/انتقاد از برخی اظهارات مسئولان درباره سپاه

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین نقوی حسینی امروز در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان ورامین با بیان اینکه سپاه از منابع قدرت و پایداری جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود اظهار داشت: همه سازمان‌ها، افراد و حتی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره بر حراست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نظام تاکید دارند.

وی افزود: اینکه کنگره آمریکا تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا علیه سپاه اقدام کند نشان از اثرگذاری سپاه دارد؛ بنابراین در شرایط موجود خلاف قانون، شرع، عرف و عقل است که کسی یا جریانی به دنبال تضعیف سپاه باشد.

نماینده شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 9 صفحه از تحریمی که اخیراً علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته، مربوط به سپاه است؛ اینکه امروز بیشترین تحرکات دشمن علیه سپاه قدس انجام می‌شود، به این دلیل است که بینی دشمن توسط این سپاه به خاک مالیده شده است و ما وظیفه خود و کرسی نمایندگان و کمیسیونی که در آن هستیم می‌دانیم که تمام قد از سپاه حمایت کنیم.

مسئولان کرسی‌های خود را مدیون سپاه هستند

نقوی حسینی همچنین ضمن اشاره بر برخی رفتارها در داخل کشور در مقابل سپاه تأکید کرد: هیچ زمانی خصم دشمنان ما را مأیوس نکرده و دشمنی آن‌ها سبب کُند شدن حرکت ما نشده است؛ ولی از خودی‌هایمان گله‌مند هستیم، از کسانی که کرسی مسئولیت خود را از جان‌فشانی بسیجیان و سپاهیان دارند اما علیه این افراد سخن می‌گویند، گله‌مند هستیم.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان اعلام می‌کنند که سپاه کارهای عمرانی را به دست گرفته است افزود: امروز به آن‌ها اعلام می‌کنیم کدام پروژه عمرانی دولتی توسط دولت انجام شده است؟! این در حالی است که همه برنامه‌هایی که تا به امروز اجرایی شده‌اند، توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء بوده است.

نماینده شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به افتتاح جاده قم- گرمسار بیان کرد: مسئولان با همین پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیاء عکس یادگاری می‌گیرند و روبان آن را پاره می‌کنند؛ ولی در مقابل علیه سپاه صحبت می‌کنند.

حج امسال مدیون هدف‌گیری دقیق موشک‌های سپاه است

نقوی تصریح کرد: خصم دشمنان ما را قوی‌تر می کند و احساس غرور می‌کنیم؛ اما از افرادی که از اصطلاح‌هایی مانند دولت تفنگ استفاده می‌کنند گله‌مند هستیم؛ چرا که این سخنان خلاف امنیت و منافع ملی کشور است،  سپاه پاسداران 6 موشک شلیک کرد و همین مسئله باعث شد که امسال حج برقرار شد و اعلام کردند که امنیت را تأمین می‌کنند، این تغییر مواضع دشمنان به علّت هدف‌گیری دقیق موشک‌های سپاه بوده است.

نماینده شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه تمام تلاش خود را می‌کنیم که در کمیسیون امنیت ملی وظایف خود را اجرایی کنیم خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا صراحتاً اعلام کرد که علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی اقدام خواهیم کرد و همین مسئله نیز باید زمینه‌ای برای بیدار شدن افرادی باشد که در خواب هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.