ساری- مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه کشور از افتتاح ۱۰ فروشگاه جدید در سطح کشور در دهه کرامت خبر داد.

۱۰ فروشگاه رفاه در دهه کرامت به بهره برداری رسید/ برند سازی برنج مازندران در فروشگاه رفاه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، گل زاده در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه دو فروشگاه در مازندران افتتاح شد، اظهار کرد: فروشگاه های دیگر در تهران، مشهد، بم، اسلامشهر، بندرعباس، قم و واوان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه در هر شهری مکان مناسبی برای دایر کردن فروشگاه باشد، آمادگی داریم در آنجا فروشگاه رفاه راه اندازی کنیم، افزود: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه رفاه و پُرکردن فرم همکاری، در این امر مشارکت کنند.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در رابطه با سوال قدس آنلاین در رابطه با تاخیر در بازسازی فروشگاه رفاه ساری، پروسه طولانی دریافت مجوزها و رعایت برخی نکات ایمنی را عنوان کرد و یادآور شد: در تلاش هستیم در نیمه دوم امسال نیز چند فروشگاه در شهرهای کشور راه اندازی کنیم.

گل زاده از برندسازی برنج مازندران و چای گیلان در فروشگاه رفاه در راستای حمایت از تولید ملی خبر داد و گفت: برنج مازندران پس از برندسازی در ۲۷۰ فروشگاه کشور توزیع خواهد شد و در تلاش هستیم با بهینه سازی روند توزیع و فروش، هزینه برنج ایرانی را برای مردم کاهش تا مصرف برنج باکیفیت و مرغوب ایرانی توسعه یابد.

وی به راه اندازی فروشگاه های نسل جدید رفاه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این فروشگاه ها شرایطی فراهم خواهد شد تا مردم در کنار خرید، اوقات خوشی را سپری کنند و خرید تفریحی داشته باشند.

گل زاده اضافه کرد: در فروشگاه های نسل جدید، ضمن افزایش تنوع و کیفیت کالا، مواد غذایی تازه ارائه خواهد شد و با قراردادهای خوبی که با شرکای تجاری خواهیم داشت، شرایطی را ایجاد می کنیم تا هزینه های غیرضروری کاهش و کالا با قیمت مناسب تر در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه کشور در پایان از راه اندازی فروشگاه های رفاه در شهرهای بابل، آمل، بابلسر، محمودآباد خبر داد و گفت: به دنبال فضاهای مناسب در این شهرها برای راه اندازی فروشگاه هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.