خرم آباد- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از دریافت ۵۹۳ اثر توسط دبیرخانه جشنواره ملی خوشنویسی رضوی لرستان خبر داد.

۵۹۰ اثر به جشنواره ملی خوشنویسی رضوی لرستان ارسال شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی لرستان با حضور محمدرضا حنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حبیب اله خجسته پور، شیرزاد بسطامی معاون فرهنگی ارشاد ، فرید رحمتی معاون هنری ارشاد و جمعی از خبرنگاران شامگاه چهارشنبه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد افتتاح شد.

محمدرضا حنان در حاشیه این بازدید گفت: بنیاد بین الملی امام رضا هر ساله جشنواره رضوی ملی را با موضوعات مختلف در سراسر کشور برگزار می کند که امسال جشنواره خوشنویسی با موضوع امام رضا در لرستان برگزار و افتتاح شد.

وی افزود :هدف از برگزاری این جشنواره ترویج تفکر و اندیشه رضوی در موضوعات مختلف است و یکی از ابزارها که می تواند در ترویج، تبلیغ و معرفی فرهنگ اهل بیت نقش موثر داشته باشد هنر است.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه هنر بهترین ابزار برای تبلیغ دین است، تصریح کرد: با فراخوانی که صورت گرفت ۵۹۳ آثار از ۲۸۱ هنرمند خوشنویس به این دبیر خانه ارسال شد.

وی اظهار کرد: با حضور اساتید برجسته کشوری از بین ۵۹۳ آثار ارسال شده ۱۲۶ آثار در پنج شاخه برگزیده شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: از ۱۲۶هنر برگزیده کشوری  چهار اثر آن از هنرمندان خوشنویس لرستان بود که یک اثر آن به عنوان مقام برتر معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.