اصفهان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از این نهاد به عنوان بازوی قوی نظام در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی یاد کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ظرفیت بالایی در برگزاری مراسم مذهبی دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جعفر عسگری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ و استقرار جمهوری اسلامی ایران، موضوع مشارکت مردم در عرصه های مختلف به عنوان نماد و تبلور عینی جمهوریت مورد توجه ویژه امام خمینی(ره) و سایر مسؤلان کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در طول سال های پس از انقلاب تاکنون در ایجاد همبستگی تشکل ها و جناح های سیاسی در برگزاری مراسم و آیین های با صداقت و ایجاد تمهیدات لازم برای حضور مستمر مردم در پاسداری دستاوردهای انقلاب و ارزش های آن و نیز اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سیاست های استکبار جهانی نقش برجسته ای را ایفا کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: این شورا با کمترین هزینه و نیروی کاری، عملکرد جهادی خود را به نمایش گذاشته است.

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان نهادی غیر دولتی منتسب به ولایت فقیه است که مهمترین وظیفه آن ایجاد هماهنگی و جلب مشارکت نهادها و دستگاههای مؤثر فرهنگی – تبلیغی و تشکل های مردمی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم ها و مناسبت ها است.

عسگری انجام پژوهش و مطالعات راهبردی و کاربردی در موضوعات مرتبط با وظایف شورا، اعلام مواضع در موقعیت ها و شرایط ویژه، سازماندهی و مدیریت برگزاری مراسم ها و مناسبت های عمومی و رسمی کشور به منظور تحقق مأموریت های شورا را از دیگر وظایف این شورا برشمرد.

وی از شورای هماهنگی به عنوان بازوی قوی نظام در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی یاد کرد و گفت: ۱۲ مرداد تجلی عشق و ارداه مردم در تاریخ انقلاب اسلامی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان  از رسانه ها بابت همراهی و همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تشکر کرد و افزود: نتیجه همدلی ها و همراهی های رسانه ها، خلق حماسه های عظیم مردمی در این استان بوده است.

وی ارکان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را  نماینده ولی فقیه(رییس شورا)، شورای سیاست گذاری، و مجمع نمایندگان خواند و افزود: مردم اصفهان در تمام صحنه ها پیشتاز و تأثیر گذار بوده اند.

عسگری اظهارکرد: امروز پس از ۳۸ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، زمان مناسبی است تا عملکرد این شورا مورد ارزیابی قرار گیرددم که با بسیج امکانات مردمی توانسته مناسبت های مهم نظام را با کمترین امکانات و هزینه و با عشق و مجاهدت های انسان های فکور و متعهد به بهترین شکل برگزار کند.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از مردم تصور می کنند برگزاری مراسمی همچون دهه فجر تنها همان فضایی است که در مناسبت دیده می شود، در حالی که برگزاری اینگونه مناسبت ها کار جدی و طاقت فرسا را می طلبد تا این روز در کمال صحت و با حضور گسترده مردم برگزار شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: این شورا برای قوام و موفقیت خود نیازمند همراهی و همدلی اقشار مختلف مردم، اصناف و دستگاههای مختلف اجرایی است تا بتواند این مسؤلیت سنگین را به خوبی انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.