شهرکرد- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۰ درصد از خدمات ستاد مبارزه با مواد مخدر توسط سازمان های مردم نهاد در راستای درمان پیشگیری و افزایش مشارکت مردم انجام می‌شود.

سازمان های مردم نهاد فعالیت چشمگیری در مبارزه با موادمخدر دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید قدیر مرتضوی باباحیدری ظهر پنج شنبه در دیدار با  رئیس مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری مشارکت مردمی و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر است که سازمان های مردم نهاد در راستای تحقق این بخش فعالیت چشمگیری را داشته اند.

وی در ادامه افزود: برای رسیدن به اهداف مورد نظر در حوزه های فرهنگی اجتماعی و غیره باید اعتبارات مطلوب و کافی به این حوزه تخصیص پیدا کند چراکه با وجود اعتبارات ناچیز نتیجه برخی از کارکردها و برنامه‌ها مورد قبول واقع نشده اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: ۹۰ درصد از خدمات ستاد مبارزه با مواد مخدر توسط سازمان های مردم نهاد در راستای درمان پیشگیری و افزایش مشارکت مردم انجام می‌شود.

مرتضوی باباحیدری با اشاره به بالا بودن نرخ شیوع اعتیاد در کارگران عنوان کرد: نرخ شیوع مصرف مواد مخدر در این استان ۰.۹۸ درصد می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.