نخست‌وزیر روسیه تصریح کرد که تحریم‌های واشنگتن علیه روسیه که به امضای رئیس‌جمهور آمریکا درامد، نشان داد که ترامپ که کنگره وی را تحقیر کرد تا چه اندازه ناتوان است.

مدودف: تحریم‌های آمریکا نمایانگر ناتوانی کامل ترامپ بود

به گزارش قدس آنلاین، «دیمیتری مدودف» نخست وزیر روسیه اعلام کرد که تحریم های ضدروسی آمریکا به مثابه اعلام «جنگ تمام عیار» علیه مسکو است.

وی ادامه داد که جدیدترین تحریم‌های آمریکا علیه روسیه، ناتوانی کامل رئیس‌جمهور آمریکا را کنگره وی را تحقیر کرد، نشان داد.  

لایحه تحریم‌های کنگره، تحریم‌هایی را علیه روسیه به بهانه مداخله در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ و اقدامات مسکو در اوکراین وضع کرد.

مدودف روز چهارشنبه در صفحه فیس‌بوک خود وشت که بسته تحریم های آمریکا «به امیدها برای تقویت روابط ما با دولت جدید آمریکا پایان می دهد».

نخست وزیر روسیه در ادامه افزود: «نظام تحریم‌ها تدوین شده است و برای چندین دهه به قوت خود باقی خواهد ماند مگر آنکه معجزه‌ای رخ دهد».

مدودف همچنین هشدار داد که گام های جدیدی با هدف حذف ترامپ از قدرت صورت خواهد گرفت و ترامپ را بعنوان یک «بازیگر غیرسیستمیک» توصیف کرد.

مدودف تصریح کرد: «یک جنگ تجاری تمام عیا علیه روسیه اعلام شده است. ما به آرامی به کار خود برای توسعه اقتصاد و حوزه اجتماعی ادامه می‌دهیم و در جایگزینی واردات شرکت خواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.