مشهد- مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) گفت: امسال ۹۲۹ هزار و ۴۷۹ اثر به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) رسید که رشدی ۸۷ و ۴ دهم درصدی نسبت به دوره گذشته داشته و عدد سال قبل ۴۹۳ هزار و ۸۳۳ اثر بود.

پانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) رشد ۸۷ درصدی یافت

به گزارش قدس آنلاین، اکبر شیخ شامگاه پنجشنبه در آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) که در سالن صبای صداوسیمای خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ هزار نفر در برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) همکاری داشتند و وجه بازر این جشنواره مردمی‌بودن آن بود.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با اشاره به رشد چمشگیر برنامه‌ها و آثار ارسالی به جشنواره، گفت: پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در ۳۱ استان برگزار می‌شود و دوره قبل در ۱۴ عنوان و این دوره در ۳۰ موضوع برگزار شد.

شیخ تصریح کرد: امسال ۹۲۹ هزار و ۴۷۹ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که رشدی ۸۷ و ۴ دهم درصدی نسبت به دوره گذشته داشته و عدد سال قبل ۴۹۳ هزار و ۸۳۳ اثر بود.

وی با بیان اینکه ۲۵۷ هزار ۳۲۵ نهاد و سازمان در جشنواره پانزدهم همکاری داشتند، تاکید کرد: این عدد نسبت به سال قبل که ۴۷ هزار و ۶۵۰ نهاد و سازمان بود رشدی بالغ بر ۵۰۰ درصدی داشته است.

شیخ بیان کرد: این محفل با حضور خانواده معزز شهدای مدافع حرم جهان اسلام رنگ و بویی ولایی به خود گرفت وترویج فرهنگ رضوی مهمترین هدف برگزاری این جشنواره بوده که خوشبختانه با برنامه‌های اجرا شده در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم، هرچند که راه زیادی تا ایده‌آل‌ها داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.