مشهد- معاون توسعه و برنامه‌ریزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ترویج فرهنگ رضوی در راس اهداف برنامه‌های برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) بوده است.

ترویج فرهنگ رضوی هدف جشنواره امام رضا(ع) است

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر کاراندیش شامگاه پنجشنبه در آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) که در سالن صبای صداوسیمای خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسعه فرهنگ دینی بوده و در کنار آن به اهدافی وحدت، ترویج قرآن و عترت، ترویج فرهنگ رضوی و غیره را در قالب ۶ معاونت، ۵ سازمان، ۹ بنیاد و ۳۵ اداره کل استانی فعال است.

وی افزود: فعالیت‌های این وزارتخانه در بیش از ۳۰ محور در حوزه‌های حج، زیارت، وقف، قرآن و عترت، فرهنگ و هنر دینی و اسلامی و غیره بوده است.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برگزاری پانزده دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) تاثیر بالایی داشته است، گفت: سه خواسته مهم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در تولید پر محتوا، ترجمه آثار به زبان‌های مختلف و فعالیت بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری و امام رضا(ع) در طول سال و فراتر از ایام فرخنده دهه کرامت بوده است.

کاراندیش تصریح کرد: امیدواریم که در سال آینده برنامه‌های پرمحتواتر و باکیفیت‌تر را در این جشنواره که مزین به نام مبارک امام رضا(ع) است داشته باشیم و ترویج فرهنگ رضوی در راس اهداف برنامه‌های برگزارکنندگان این جشنواره بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.