خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

رصدخانه/ از  گرا به مجلس درباره گزینه نهاوندیان  تا   ذوق زدگی تل آویو از حضور دو فوتبالیست در تله آفساید

گرا  به مجلس درباره گزینه نهاوندیان

کانال حاشیه های اقتصاد/ حمیدرضا جلایی پور- فعال سیاسی اصلاح طلب- به انتخاب احتمالی نهاوندیان به عنوان وزیر اقتصاد دولت دوازدهم واکنش نشان داده و گفته است: نهاوندیان ضعیف ترین انتخاب روحانی است. جلایی پور از مجلسی ها خواسته است به مسئله ورود کنند.

اتاق براندازی در کاخ سفید

خبرنگار/ سایت المانیتور به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد: کاخ سفید مرکزی را برای بررسی امکان براندازی نظام ایران راه‌اندازی کرده، هرچند تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

نامه سرگشاده به روحانی

ایلنا/ نامه آیت الله شاه‌آبادی- عضو مجلس خبرگان رهبری- در نامه ای سرگشاده به حسن روحانی، از وی خواست با حضور در مناطق محروم موجب دلگرمی مردم شود و راهی را برگزیند تا نام نیک از خودش در تاریخ برجا بگذارد.   

هشدار منتجب نیا به رییس جمهور

ایلنا/ رسول منتجب نیا- قائم مقام حزب اعتماد ملی-  می گوید: اگر روحانی به اصلاح‌طلبان بی‌توجه باشد، به خودش ضربه زده است. زیرا اگر حمایت اصلاحات نبود، روحانی را خُرد می‌کردند.

رایزنی های کابینه ای دقیقه ۹۰   

خبرآنلاین/  شهیندخت مولاوردی در پاسخ به پرسشی درباره کابینه دوازدهم گفت: رایزنی ها ادامه دارد و تا لحظه آخر هم ادامه خواهد داشت و ناامید نیستیم.

سومین زبان رو به گسترش در کانادا

عصرایران/ زبان فارسی، سومین زبان در فراگیری و سرعت رشد در کانادا معرفی شد.

ذوق زدگی صهیونیست ها از حضور دو فوتبالیست در تله آفساید 

خبرنگار/ حساب رسمی وزارت‌خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به بازی کردن دو فوتبالیست ایرانی ِ تیم یونانی با یک تیم از رژیم صهیونیستی، در توییتی به زبان فارسی نوشت: آفرین به شجاعی و حاج‌صفی!  

هلاکت خالق اعدام با آر پی‌جی

مشرق/ منابع رسانه ای از هلاکت عضو آلبانیایی تبار داعش در بمباران هوایی شهر رقه خبر می دهند. وی قربانیان خودش را با شلیک آرپی جی اعدام می کرد.

لغو اجرای حامد زمانی در مشهد 

ایسنا/ از اجرای کنسرت حامد زمانی در جشن امام رضا (ع) در مشهد، جلوگیری شد. حامد زمانی در واکنش گفت: پس از ابلاغ این تصمیم به ما، بدون عذرخواهی و هیچ توضیح، راهی تهران شدیم.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.