ساری- نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نگاه ویژه مسئولان استان به توسعه ساری، گفت: سهم ساری از جذب اعتبارات ملی – استانی ناچیز است.

سهم ساری از جذب اعتبارات ملی – استانی باید افزایش یابد

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر یوسف نژاد شامگاه جمعه در مراسم افتتاح زیرگذرهای پل گردن ساری در منطقه جنوب شهر ساری با تبریک دهه کرامت و ولادت هشتمین امام شیعیان، اظهار داشت: خدمات شهرداری ساری در سالهای گذشته در جنوب شهر ساری بسیار مطلوب بوده است و باید قدردان این خدمات مسئولان شهری باشیم.

وی افزود: کارگروهی و تیمی سبب شد تا فعالیت‌های عمرانی شهر ساری با مدیریت شهردار جوان ساری به مرحله اجرایی شدن برسد.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های متعدد در شهر ساری روزی برای شهروندان مرکز استان آرزو و آمال بوده است، تصریح کرد: عزم جدی در مدیریت شهری و شورایی ساری برای توسعه آبادانی و عمران در مرکز استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه اکثریت قریب به اتفاق مردم ساری از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر در دوره چهارم رضایت دارند، افزود: نمونه بارز این مدعا رای بالای مردم ساری به منتخبان خود در پارلمان محلی شورای اسلامی شهر بوده است.

این عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه فعالیت شورای پنجم شهر و روستا از 12 شهریور آغاز می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم شورای پنجم شهر ساری بتوانند شهردار ساری را در انجام وظایف محوله یاری رسان باشند.

وی با اعلام اینکه عزم نمایندگان استان برای توسعه مرکز مازندران مضاعف خواهد شد، تصریح کرد: ساری لیاقت و شایستگی خدمات بیشتری را دارد و مرکز استان باید از حیث خدمات فرهنگی و اجتماعی به جایگاه مطلوب کشوری برسد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از شهرداری و شورای اسلامی شهر به عنوان سرمایه اجتماعی باید از سوی مردم توجه شود، افزود: مردم ساری دوستدار مدیریت جهادی و خدمت رسانی صادقانه بوده که این حمیت در مدیریت شهری ساری ملحوظ شده است.

یوسف نژاد در ادامه با اشاره به تلاش مسئولان استان برای تبدیل شدن ساری در تراز مرکز شهرهای بزرگ کشور، گفت: متاسفانه ساری سهم ناچیزی از تخصیص پروژه‌های ملی و استانی داشته و باید مدیران ارشد استانی فکری برای توسعه متوازن در مرکز استان داشته باشند.

رای شورای پنجم به شهردار فعلی ساری

علیجان شمشیربند، رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به اینکه رفع معضل ترافیک جنوب شهر ساری از دغدغه‌های اعضای شورا در دوره چهارم بوده است، افزود: با احداث زیرگذرها و روگذرها توانستیم بخش عمده ای از ترافیک ساری را کاهش دهیم.

 وی با بیان اینکه 4 زیرگذر و پل طی فعالیت چهارساله شورای شهر ساری در جنوب شهر احداث شده است، گفت: جمع آوری آب‌های سطحی در این منطقه انجام که سبب شد تا مشکلات مردم در این نقطه از شهر رفع شود.

وی از برنامه شورای اسلامی شهر ساری برای ادامه بازگشایی بلوار داراب تا ابتدای جاده ساری – نکا خبر داد و گفت: با این اقدام گره کور ترافیکی شهر ساری در ورودی غرب شهر به مشهد مقدس رفع خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تقدیر از همکاری اعضای شورای اسلامی شهر ساری در دوره چهارم، افزود: بازگشایی جاده اصلی پل شهیدان نوری و ذغالچال، افتتاح بوستان‌های ولایت و مادر، احداث شهربازی، راه اندازی تله‌کابین شهید زارع ساری از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری در دوره آینده است.

شمشیربند با بیان اینکه شورای اسلامی شهر ساری خود را برای تداوم خدمت‌رسانی و عملگرایی آماده می‌کند، تصریح کرد: عزم و اراده شورای آینده شهر ساری، رای مجدد به مهدی عبوری برای تصدی شهرداری ساری و عمران و آبادانی مضاعف در این شهر مرکز استان خواهد بود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.