ایلام- رئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان ایلام گفت: تلاش تمام خادم یاران به صورت کاملا افتخاری و در راستای ترویج معارف اسلامی و  فرهنگ ناب رضوی است.

تمام تلاش و کار خادمیاران به صورت افتخاری است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی اصغر شریفی راد در آیین رونمایی از طرح خادمیاران رضوی در ایلام با تبریک ولادت با سعادت و سراسر نور حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بیان اینکه تا کنون از اقشار مختلف مردم و در تخصص های متنوع در طرح خادم یاران ثبت نام کرده اند، اظهارداشت: انجام کارهای جهادی در حوزه های محرومیت زدایی، عمرانی، سلامت، فرهنگی و ... در مناطق محروم و توسعه نیافته، جزء اولویت های اصلی دفاتر آستان قدس رضوی است.

وی با اشاره به اینکه خادم یاران و حتی کادر اداری دفاتر آستان قدس رضوی، هیچگونه حقوق و مزایایی بابت خدمت و نوکری شان دریافت نمی کنند و خدمات شان کاملا افتخاری و رایگان است، افزود: یکی دیگر از اولویت های دفاتر آستان قدس رضوی شناسایی، ثبت نام و فراهم کردن زمینه های لازم برای سعادت حضور  زیارت اولی ها برای توفیق زیارت مضجع شریف حضرت ثامن الحجج(ع) در مشهدالرضا است.

رئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان ایلام اشتغالزایی را یکی دیگر از برنامه های آستان قدس رضوی در استان ها عنوان و تصریح کرد: اشتغالزایی در قالب سرمایه گذاری و ایجاد کارگاه های کوچک و زودبازده است.

علی اصغر شریفی راد استان ایلام با بیان اینکه از این استان از لحاظ وقف و نذر وضعیت مناسبی ندارد و تاکنون حتی یک مورد وقف به نام حضرت رضا(ع) در این استان صورت نگرفته است، یادآور شد: امیدواریم که مردم ولایت مدار و مرزدار استان ایلام و بویژه خادمیاران، در راستای ترویج معارف اسلامی و فرهنگ ناب رضوی بیش از پیش بدرخشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.