خرم آباد- حاملان پرچم سبز بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج در روز میلاد امام الرئوف علی ابن موسی‌الرضا (ع) شمیم دلربای حرم رضوی را در شهرستان خرم‌آباد پراکنده کرده و به عیادت شهید زنده لرستانی رفتند.

حاملان پرچم سبز بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) از شهید زنده عیادت کردند

به گزارش قدس آنلاین، حاملان پرچم شاه غریبان، شمیم بهشت را به منزل سید نور خدا موسوی "شهید زنده" لرستانی آوردند که سال‌هاست بر روی تخت دراز کشیده و به آسمان خیره شده است، غنیمتی بزرگ از رحمت الهی که مسیر آزادگی را عاشقانه پیمود و "شهید زنده" ماند تا برایمان تداعی شود که چه عزیزانی عاشقانه و مخلصانه جان‌برکف برای دفاع از حریم کشورمان تا پای جان ایستادند.

عاشقان خورشید هشتم باخبر شدند که از کوی دوست پیغامی فرستاده شده و از سوی شاه طوس نشانه‌ای درراه است، به منزل سید نور خدا آمدند و به انتظار نشسته‌اند، اندکی بعد انتظار به پایان رسید؛ خدام آستان رضوی با پرچم متبرک مهمان سیدی آسمانی شدند.

دل‌تنگی در چشمان تک‌تک حاضران موج می‌زند و با زیارت پرچم متبرک آستان رضوی، سلام‌هایی از جنس اشک و دل‌تنگی روانه مشهد مقدس می‌کنند و بر تاروپودهای پرچم سبز حرمش چنگ می‌زنند.

عجب ضیافتی برپاست؛ محفلی از نسیم عشق و دلدادگی در سایه کرامت پرچم سبز رضوی. سفیران افلاکی پرچم سبز حرم رضوی را برای سید به تبرک آورده‌اند؛ عطر خوش سریر ارتزاق علی ابن موسی از بیرق سبز بارگاه ملکوتی‌اش و حضور خدام حرم دوست در کنار مردی از جنس فرشتگان که با سکوتی سنگین نظاره‌گر این لحظات ناب و مملو از عشق شده است در دل‌هایمان نقش می‌بندد.

همه با چشم‌های بارانی و دل‌های پر کشیده نگاه‌های تشنه‌شان را سیراب از سبزی و نور پرچم رضوی می‌کنند، انگار حال و هوای همه رضایی شده است و دل‌هایشان را به پنجره‌های ضریح گره‌زده‌اند، اشک‌هایشان بی‌واسطه گونه‌هایش را نوازش می‌کند و می‌توان حال و هوای درونشان را از زمزمه‌های جاری بر زبانشان فهمید اما تلالو نور و خورشید است که قدری این دل‌های تنگ را آرام می‌کند.

منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.