فردا عصر با تقابل قهرمان لیگ جزیره و جام حذفی در جام خیریه معروف به کامیونیتی شیلد، فوتبال انگلیس رسما کار خود را شروع می‌کند.

چلسی-آرسنال؛ آغاز فصلی گرم با رویارویی دوباره کونته و ونگر!

به گزارش قدس آنلاین، فردا عصر ساعت ۱۷:۳۰ جام خیریه معروف به «کامیونیتی شیلد» که تقابل قهرمان لیگ جزیره و جام حذفی خواهد بود بین تیم‌های چلسی و آرسنال برگزار می‌شود.

آخرین بازی رسمی آنها به چند ماه گذشته بازمی‌گردد که در فینال حذفی توپچی‌ها توانستند با گل الکسیس و رمزی، ۲ بر یک آبی‌های لندن را شکست داده و فصل بد خود را به دست فراموشی بسپارند.

چلسی:

خریدهای تابستانی

تیم پیش فصل متفاوتی را گذارندند. چلسی که ۳ بازیکن خریده از همه مهمتر در خط حمله تغییر یافته است. آلوارو موراتا جاشنین دیگو کاستایی شده که فصل پیش فوق‌العاده ظاهر شد و یکی از مهره‌های اصلی کونته در قهرمانی بود. 

اکنون باید دید آیا مهاجم اسپانیایی می‌تواند جای هم‌وطن خود را به خوبی پر کند!؟

عملکرد بازی‌های پیش فصل

در این تابستان تیم کونته ۳ بازی دوستانه انجام داد که حاصل آن ۲ شکست مقابل بایرن‌مونیخ و اینترمیلان و یک پیروزی مقابل آرسنال بود.

عملکرد میچی باتشوایی در بازی‌ها قابل توجه بود. وی ۳ گل از مجموع ۶ گل تیمش را به ثمر رساند تا به یکی از مهاجمین کونته لقب گیرد. احتمال بازی وی نیز در دیدار فردا بالا پیشبینی می‌شود. 

وضعیت بازیکنان تیم

ادن ازارد به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا و دیگو کاستا به دلیل خارج شدن از ترکیب چلسی غایبین حتمی چلسی در این دیدار خواهند بود. حضور پدرو نیز به دلیل شکستی بینی در بازی مقابل آرسنال، در هاله‌ای از ابهام است. 

آرسنال

خریدهای تابستانی

آرسنال در خط حمله یک تقویت جدی داشته و توانسته گلزن اصلی باشگاه لیون را به لندن آورد. الکساندر لاکازته که با ارزش ۴۵ میلیون پوند رکورد نقل و انتقالات تاریخ توپچی‌ها را تغییر داده یکی از امیدهای قرمزهای لندنی به شمار می‌روند. 

سعاد کولاسیناچ نیز خرید بعدی ونگر بوده که در پست دفاع چپ باید با مونرئال رقابت کند. 

عملکرد بازی‌های پیش فصل

آرسنال ۶ بازی دوستانه در این تابستان انجام داد. ۴ پیروزی مقابل سیدنی، وسترن سیدنی، بنفیکا و سویا به دست آورد و مقابل بایرن‌مونیخ به تساوی رسیده است. تنها باخت آنها نیز مقابل همین باشگاه چلسی رقم خورد.

وضعیت بازیکنان تیم

شکودران مصطفی و الکسیس سانچس به دلیل حضور در جام کنفدراسیون‌ها دیر به جمع تمرینات آرسنال پیوستند و به همین علت حضور آنها کمرنگ توصیف شده است. 

همچنین فرانسیس کوکلین به دلیل آسیب دیدگی از رباط مچ پا در این دیدار حضور ندارد. 

به نظر می‌رسد در خط هافبک ارون رمزی و گرانیت ژاکا میانه میدان را در دست گیرند.

از جمعه شب نیز لیگ جزیره با دیدار آرسنال و لسترسیتی در ورزشگاه امارات آغاز می‌شود. آیا توپچی‌ها می‌توانند عملکرد فصل پیش را جبران کنند و از سوی دیگر کونته در سال دوم خود چه کارنامه‌ای بدست می‌آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.