مریوان- معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مریوان فضای آموزشی مناسبی ندارد، گفت: برخی از پروژه‌های کنونی حوزه آموزش و پرورش شهرستان مریوان ۵ سال از کلنگ‌زنی آنها می‌گذرد.

شهرستان مریوان فضای آموزشی مناسبی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، محمدتقی نظرپور در این باره اظهار داشت: توجه به زیر ساخت‌های آموزش و پرورش از اولویت‌های کاری ما بوده و با تمام توان آن را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مریوان فضای آموزشی مناسبی ندارد، گفت: میزان فضاهای آموزشی این شهرستان با روند توسعه شهرنشینی و افزایش میزان جمعیت آن همخوانی ندارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد: با همت، تلاش و کمک خیرین نیک‌اندیش تا 2 سال آینده شاهد تحول در میزان و توسعه فضاهای آموزشی شهرستان مریوان می‌شویم و مشکلات کنونی برطرف می‌شود.

وی گفت: برخی از پروژه‌های کنونی حوزه آموزش و پرورش شهرستان مریوان 5 سال از کلنگ‌زنی آنها می‌گذرد و باید این مهم در دستور کار مسئولان شهرستان مربوطه قرار بگیرد تا بتوانیم در دو سال آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری آنها باشیم.

نظرپور افزود: سرانه فضای آموزشی در سراسر کشور برای هر دانش‌آموز 5.3 متر مربع بوده اما در شهرستان مریوان کمتر از 2.8 متر مربع و این نشان از کمبود این فضاست.

وی اظهار کرد: باید خیرین مدرسه‌ساز بیش از پیش در صحنه حضور پیدا کنند و از مسئولان این شهرستان انتظار داریم که خیران را بیشتر تشویق و ترغیب کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.