هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: کسانی که در فرودگاه تبریز به آنها توهین کردند، برای این کارشان خط گرفته بودند.

افشاگری هافبک پرسپولیس از اتفاقات تلخ فرودگاه تبریز

به گزارش قدس آنلاین، کمال کامیابی‌نیا درباره شرایط پرسپولیس بعد از دو پیروزی در لیگ برتر گفت: خدا را شکر حالمان خوب است. دو هفته اول لیگ را با قدرت شروع کردیم و امیدوارم این روند ادامه یابد تا مدعی اصلی قهرمانی بمانیم.

وی در خصوص دیدار با تراکتورسازی تأکید کرد: بازی با تراکتور همیشه سخت بوده است. یحیی گل‌محمدی در این مدت تیم خوبی ساخته است که برابر ما خوب ظاهر شدند. خدا را شکر توانستیم دست پر از زمین خارج شویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلزنی در دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: من مدتی طولانی مصدوم بودم ولی خدا را شکر با شرایطی که پزشکان تیم ملی ایجاد کردند، به تدریج به شرایط مسابقه بازگشتم. امیدوارم در آینده بیشتر به تیمم کمک کنم.

کامیابی‌نیا خاطرنشان کرد: جا دارد از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران تشکر ویژه کنم، چرا که وقتی جراحی کردم، فیزیوتراپی را زیر نظر میکائیل فیزیوتراپ آرژانتینی تیم ملی انجام دادم که آنها هم خوب کار کردند. از کادر فنی تیم ملی ممنونم که مصدومان را رها نکرد. من حتی زودتر از زمانی که پیش‌بینی شده بود زودتر به میادین فوتبال برگشتم.

وی در ادامه درباره توهین تماشاگران تراکتورسازی هنگام ورود پرسپولیس به تبریز در فرودگاه گفت: آنها هواداران واقعی تراکتور نبودند و از جایی خط گرفته بودند. الفاظی که این افراد به کار می‌بردند، در شأن تراکتورسازی و تبریز نبود. آنها حتی به هادی نوروزی و محمود خوردبین بی‌احترامی می‌کردند. برای نیروی انتظامی حاضر در فرودگاه هم متأسفم که کاری نکردند در حالی که زن و بچه مردم در آن محل حضور داشتند. البته با پیگیری‌های نیروی انتظامی در ادامه توانستیم راحت سوار اتوبوس شویم و فرودگاه را ترک کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گلزنی گادوین منشا گفت: خوشبختانه اسکلت تیم حفظ شده است و سه تا چهار بازیکن جدید هم گرفته‌ایم که به کارمان می‌آیند. منشا هم می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به ما خیلی کمک کند.

کامیابی‌نیا در پاسخ به سؤالی درباره عملکرد مهدی طارمی هم گفت: ما یک تیم هستیم و همه باید به هم کمک کنیم. مهدی در اردوهای بدنسازی حضور نداشت ولی به تدریج شرایط مسابقه را پیدا می‌کند. مهدی هم می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

وی با اشاره به دیدار بعدی پرسپولیس مقابل نفت تهران تأکید کرد: کمتر کسی فکر می‌کرد تیمی که یک هفته مانده به شروع لیگ سرمربی عوض کند، چهار امتیاز بگیرد. ما نفت را دستکم نمی‌گیریم و تمام تمرکزمان روی کسب سه امتیاز است. می‌خواهیم با کسب حداکثر امتیاز در لیگ برتر به مصاف الأهلی عربستان برویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره احتمال حضورش در تیم ملی و جام جهانی روسیه گفت: بازیکنان خوبی در تیم ملی هستند و برای همین شرایط سخت است. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم. مسابقات خیلی فشرده است و باید آنقدر خوب زندگی کرد تا دچار مصدومیت نشویم. امیدوارم با تلاش و کوشش، مسافر جام‌جهانی باشم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.