اصفهان- بیمارستان شهید مطهری توانست در اعتبار بخشی سال ۹۵ رتبه یک را از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کند.

بیمارستان شهید مطهری برترین  بیمارستان خصوصی استان اصفهان است

به گزارش قدس آنلاین، در طرح اعتبار بخشی که در سال ۹۵ اجرا شد همه بیمارستا ن های کشور اعم از بیمارستان دولتی، خصوصی و خیریه بر اساس نحوه عملکرد و مطابقت با ۹۰۳ سنجه (شاخص) در زمینه های مختلف مانند مدیریت، ایمنی بیمار، منابع انسانی و تجهیزات مورد ارزیابی و اعتبار بخشی قرار گرفتند.

رییس بیمارستان شهید مطهری در این خصوص گفت: در این طرح که۵۴ بیمارستان در استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفتند بیمارستان شهید مطهری جز ۵ بیمارستان برتر قرار گرفت و به عنوان برترین بیمارستان خصوصی استان اصفهان شناخته شد.

علیرضا آجدانی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، بیمارستان شهید مطهری ومردم استان اصفهان گفت : این موفقیت  مایه افتخار و سرافرازی  این مرکز و حاصل تلاشها و کوشش های شبانه روزی و بی وقفه  کلیه پرسنل  بیمارستان شهید مطهری و ایمان آنان به پیشرفت و سربلندی  بیمارستان  است.

وی افزود: در اعتباربخشی سال ۹۵  مهمترین هدف از اجرای طرح اعتبار بخشی براساس اعلام نظر معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارتقای کیفیت و کمیت در بیمارستان ها، کاهش قصور پزشکی و افزایش رضایتمندی بیماران  مد نظر بوده است و در این اعتبار بخشی اولویت با ایمنی بیمار  بوده است، به طوریکه از ۹۰۳ شاخص، ۱۱۰ شاخص مربوط به این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضا آجدانی ادامه داد:  با توجه به اینکه ایمنی بیمار هدف اصلی اعتبار بخشی امسال بوده است، سنجه های ارزیابی بسیار سخت تر از سال گذشته دیده شد. بیمارستان شهید مطهری دارای تیم درمانی و پزشکی تخصصی و فوق تخصصی توانمندی  می باشد که در آینده نزدیک به بزرگترین قطب استان در زمینه ارتوپدی و چشم پزشکی تبدیل خواهد شد.

 وی با اشاره به مبحت توریسم سلامت گفت : امروزه ترکیب پزشکی وتوریسم در حال تبدیل شدن به نقطه عطفی در صنعت گردشگری می باشد و بیمارستان شهید مطهری به دلیل موقعیت جغرافیای مناسب و فضای درمانی تجهیز شده  در کنار متل دارای قابلیت ارائه خدمات مناسب و جذب بیماران از سراسر استان های ایران می باشد.                

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.