سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور ۱۲۰۰ میهمان داخلی و خارجی در مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در صحن پارلمان خبر داد.

حضور بیش از ۱۲۰۰ میهمان داخلی و خارجی در مراسم تحلیف روحانی

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مراسم تحلیف حجت‌الاسلام روحانی در مجلس،  اظهار داشت: مراسم تحلیف رئیس‌جمهور رأس ساعت ۱۷ امروز (شنبه ۱۴ مرداد) در صحن پارلمان آغاز می‌شود.

وی درباره حضور میهمانان در مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، افزود: در این مراسم ۵۰۰ میهمان خارجی و ۷۰۰ میهمان داخلی حضور می‌یابند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه استقبال گسترده‌ای از سوی کشورهای منطقه برای حضور در مراسم تحلیف شده است،  گفت: هیئت‌ها و مقامات بلندپایه‌ای از قاره‌های اروپا، آمریکای لاتین و آفریقا در این مراسم حضور می‌یابند.

نعمتی با بیان اینکه همه مسئولان علاقه‌مند هستند که مراسم تحلیف در سطح بین‌المللی برگزار شود، تصریح کرد: تمامی ارکان‌ مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل جهت برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور را دارند و امیدوارم مراسمی در خور شأن و منزلت کشور برگزار شود.

وی در پایان با اشاره به استقبال کشورهای منطقه برای حضور در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، خاطرنشان کرد: با توجه به موج ایران‌هراسی که برخی کشورهای منطقه علیه ایران به راه انداخته‌اند، اما استقبال کشورهای منطقه در سطوح عالی برای حضور در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور مطلوب بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.