قم- معاون فرهنگی قوه قضائیه خواستار جدیت مضاعف دولت دوازدهم در راستای حل مشکل بیکاری و کاستن از آمار بیکاران در کشور شد.

دولت دوازدهم با جدیت به‌دنبال حل مشکل بیکاری باشد

به گزارش قدس آنلاین به‌نقل ازمرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌ هادی صادقی با اشاره به آغاز دوران دولت دوازدهم پس از برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز در مراسم تنفیذ فرمودند تلاش در مسیر حل مشکلات مردم به‌ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد، یکی از انتظارات جدی از دولت دوازدهم است که در این باره رئیس‌جمهور با انتخاب وزرای کاردان و شایسته گام‌های بلندی در این راستا برمی‌دارد.

وی بابیان اینکه امروز یکی از بزرگترین منکرات در جامعه، معضل بیکاری جوانان است، گفت: دولت اگر در این راستا حرکت جدی داشته باشد به‌یقین در مسیر نهی از منکر گام برداشته و سبب خرسندی مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب شده است.

معاون فرهنگی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: در کنار توجه به مسائل اقتصادی، یکی از رسالت‌های اصلی دولت‌ها به‌هرحال تلاش در جهت اصلاح اجتماعی و مقابله با مفاسد است که در این باره بی‌شک هماهنگی و تعامل قوای سه‌گانه می‌تواند ما را به این هدف نزدیک سازد.

وی ابراز امیدواری کرد: در سایه وحدت و همدلی در کشور میان مردم و مسئولان و کارگزاران نظام و اهتمام جدی به اقتصاد مقاومتی، شاهد کاهش مشکلات و معضلات اقتصادی مردم باشیم و مسئولان و دولتمردان در امر خدمت‌رسانی به مردم در دوره جدید مسئولیت با توفیق بیشتر همراه باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.