زنجان- معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: زنجان از امکانات و ظرفیت‌های گردشگری ارزشمندی برخوردار است.

جاذبه های طبیعی زنجان فرصتی برای توسعه/ مسئولان به ظرفیت های گردشگری توجه کنند

 به گزارش قدس آنلاین، استان زنجان جزو استان‌هایی است که از امکانات مناسب، ظرفیت‌های گردشگری ارزشمند و مناطق طبیعی فراوانی برخوردار است که برای توسعه و پیشرفت استان ضروری است مسئولان اهتمام ویژه‌ای به این ظرفیت‌ها داشته باشند.

سیدبیوک موسوی در جلسه کارگروه تخصصی سلامت، ایمنی و امنیت غذایی استان زنجان، با بیان اینکه استفاده و به‌کارگیری مدیران در استان مطابق با توانایی مدیریتی و اجرایی آن‌ها خواهد بود، یادآور شد: مدیرانی که انجماد فکری داشته و ناتوان هستند در پست‌های مدیریتی استان نباید به‌کارگیری شوند و مدیری که قدرت تصمیم‌گیری و پاسخ‌گویی ندارد در استان تحمل نخواهد شد.

  وی تصریح کرد: باید مدیرانی که در حوزه کاری خود موفق عمل نمی‌کنند و قدرت تصمیم‌گیری و پاسخ‌گویی ندارد، برکنار شوند.

  موسوی تاکید کرد: وظایف و مسئولیت هر دستگاهی در اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها باید مشخص و زمان‌بندی مناسبی برای آن تعریف شود.

  معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان به مشکلات منطقه زنجانرود در سطح استان اشاره کرد و گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باید با داشتن نظارت کافی و حل مشکلات این منطقه، زمینه شادابی و نشاط را برای مردم در جامعه فراهم کنند تا همه مردم از امکانات یکسان در جامعه برخوردار شوند و از بروز معضلات اجتماعی و فرهنگی نیز جلوگیری شود.

  این مسئول، ظرفیت‌های بالای گردشگری منطقه گاوازنگ در شمال و زنجانرود در جنوب شهر زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم که این دو منطقه سرورآفرین و محیطی شاد برای مردم زنجان باشد.

  وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف خود، از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند، افزود: با توجه به وجود امکانات خدادادی و طبیعی و پتانسیل‌های موجود در استان زنجان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می‌توان ناحیه جنوبی شهر زنجان را به منطقه زیبای گردشکری تبدیل کرد.

  موسوی ادامه داد: هنر مدیریتی در این است که علی‌رغم محدودیت منابع مالی بتوان از پتانسیل‌ها و ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

  وی در ادامه، بر ضرورت رعایت بهداشت مناطق، تامین و ارتقای ایمنی، سلامت و امنیت غذایی مردم جامعه از سوی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: دولت فعالیت‌های چشم‌گیری در حوزه بهداشت و درمان داشته که اصلی‌ترین رمز موفقیت در این عرصه، حضور و فعالیت وزیر بهداشت توانمند، انقلابی و تلاش‌گری است که در تحقق اهداف موفق عمل کرده است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.