یک رسانه صهیونیستی نوشته است که اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در امضای تحریم‌ها علیه ایران گام خوبی برای او جهت آغاز فشارها بر تهران است.

رسانه صهیونیستی: تحریم‌ها شروع خوبی برای ترامپ جهت آغاز فشار بر ایران هستند

به گزارش قدس آنلاین، پایگاه صیهونیستی  «عاروتص شوع» در تحلیلی نوشته است که اعمال تحریم‌های موشکی توسط دولت آمریکا علیه ایران، شروع خوبی برای ادامه فشارها علیه این کشور است.  

«عاروتص شوع» ضمن استقبال از سیاست «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران مدعی شده که رویکرد وی تفاوت آشکاری با دولت قبلی این کشور دارد.  

این پایگاه صهیونیستی با تکرار اتهامات بی‌پایه مدعی شده امروز رد پای ایران در عراق، سوریه، لبنان، بحرین، یمن، افغانستان و بخش‌های شیعه‌نشین عربستان مشاهده می‌شود.  

رسانه صهیونیستی نوشته است با در نظر گرفتن این عوامل نگرانی‌های اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج (فارس) درباره ایران، «قابل درک و موجه» است.

«عاروتص شوع» در ادامه این اتهامات نوشته است: «تعامل ترامپ با کشورهای خلیج (فارس)، مصر و اسرائیل که تمامشان در دولت قبل احساس انزوا می‌کردند و اقدام او در امضای تحریم‌ها علیه ایران، روسیه و کره شمالی، گام‌های خوبی برای شروع جهت فشار بر ایران هستند.»

«عاروتص» شوع در ادامه این یادداشت خواستار مقابله با «نیروهای نائب ایران»، تعمیق همکاری واشنگتن با مصر، اسرائیل و کشورهای عربی ضدایرانی و تقویت فعالیت نیروهای دریایی آمریکا علیه ایران شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.