ایلام - نشان رضوی بر سینه پرمدال قهرمان کاراته جهان، ذبیح الله پورشیب آویخته شد.

نشان رضوی بر سینه پرمدال قهرمان کاراته جهان آویخته شد

به گزارش قدس آنلاین، باورش سخت و غیرقابل توصیف است؛ صدای زنگ تلفن ات نواختن بگیرد و  خبر حضور خدام حامل پرچم منور رضوی در خانه ات را نوید دهند تا به پاس مدال آوری و درخشش جهانی ات، با دریایی از معنویت همراه شوید و به سعادتی عظمی که همان زیارت بیرق حضرت ثامن الحجج(ع) است، نائل  گردید.

"ذبیح الله" به محض دریافت این خبر معنوی با شوق و ذوق خاصی، برای حضور خادمان حامل پرچم متبرک حضرت رضا(ع) لحظه شماری کرد و از عمق دل و جان؛ این حضور معنوی و به یادماندنی و سعادت زیارت را برتر از مدال های رنگارنگ اش دانست و امروز را بهترین لحظات عمر و زندگی اش ارزیابی کرد.

آری! امروز مدال طلای جهانی" ذبیح الله پورشیب" کاراته کای خوشنام ایلامی با پرچم متبرک حرم رضوی جلا یافت.

گفتنی است؛ ذبیح الله پورشیب دلاورمرد ایلامی، اولین مدال رسمی خود را در سال ۱۳۷۸ در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در استان کرمان دریافت کرده و از دیگر افتخار آفرینی های وی می توان به مسابقات زیر اشاره کرد:

در سال ۲۰۰۵ مدال برنز مسابقات جهانی جوانان جهان در کشور قبرس.

در سال ۲۰۰۷، مدال طلای امیدهای جهان در کشور ترکیه.

در سال ۱۳۸۶ مرد اول سوپر لیگ ایران.

در سال ۲۰۰۸ مدال طلای امیدهای آسیا در کشور مالزی.

در سال ۲۰۰۹ مدال طلا بزرگسالان آسیا را در کشور چین.

نشان طلای مسابقات آسیایی گوانگجو چین سال ۸۹- ۲۰۱۰

و مدالهای جهانی:

 یک مدال طلا و یک نقره امیدهای جهان. مدال برنز جوانان جهان و بیش از ۱۰ مقام از مسابقات بین المللی در کارنامه افتخارات اش دیده می شود.

لازم به ذکر است، ذبیح الله پورشیب کاراته کای شایسته ایلامی تاکنون بیش از ۲۳ نشان در رشته کاراته به دست آورده است که ۱۴ نشان طلا، ۹ نشان طلای آسیایی و ۲ نشان جهانی از افتخارات این ورزشکار قهرمان ایلامی است.

از مهم ترین عناوین ذبیح الله پورشیب می توان به نشان طلای بازی های آسیایی گوانگجو در سال ۲۰۱۰ ، برنز قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۶ ، نقره المپیک رزمی جهان در سال ۲۰۱۳ ، طلای دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۴ و طلای امیدهای جهان در سال ۲۰۰۷ اشاره کرد.

آخرین مدال پورشیب مدال طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در لهستان است که در تیرماه سال جاری کسب شد و اولین مدال طلای ایران در رشته کاراته در مسابقات جهانی محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.