دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: سپاه در رفع محرومیت همانند همه امور، همواره در کنار مردم است و رمز موفقیت سپاه در کنار مردم بودن است.

سپاه در رفع محرومیت کنار مردم است

به گزارش قدس آنلاین، سیدضیاءالدین حزنی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی روستاهای بخش حویق تالش افزود: بعد از تحریم‌ها در سپاه به این فکر افتادیم که چطور می‌توانیم از آن‌ها عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی با پول مستضعفان و محرومان رشد کرده اند افزود: هر وقت ما با مردم همراه شویم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و هر سازمان و مجموعه‌ای که در کنار مردم باشد می‌تواند موفق شود.

سردار حزنی با بیان اینکه هرکس پشت هر میزی قرار دارد می‌تواند از طریق آن به بهشت یا جهنم رود، گفت:  بنابراین مسئولان باید مراقب رفتارهای خود باشند. سپاه همواره در کنار مردم است و رمز موفقیت سپاه در کنار مردم بودن است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کارهای ما به یاد شهدا و به‌دستور مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: ما این را قبول نداریم که در روستایی آب و برق نباشد و فردی ۵۰ میلیون تومان حقوق بگیرد زیرا این بی‌عدالتی است.

سردار حزنی گفت: باید همه در کنار هم کار کنیم و خدمتگزار کسانی هستیم که مردم محروم را خوشحال کنند.

وی با بیان اینکه نخستین ماموریت سپاه، دفاع و امنیت کشور است، گفت: سپاه در این هدفش کاملاً موفق بوده و علاوه بر آن به محرومیت‌زدایی نیز ورود کرده و اگر ۱۰۰ سازمان دیگر تشکیل شود نمی‌تواند این اقدامات را انجام دهد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مسجد و خانه بهداشت برای روستاهای بخش حویق تالش باید راه اندازی شود و نوبت آینده برای افتتاح این موارد به روستاهای بخش حویق تالش می‌آییم.

در ادامه مراسم، دبیر بنیاد محرومیت زدایی فائزون نیز به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: بعد از یک سال نیم تلاش، ۴ پروژه عمرانی در روستای کوهستان بخش حویق شهرستان تالش به بهره برداری رسیده است.

مهدی حقی با اشاره به اینکه کسی باور نمی‌کرد در استان گیلان که مهد سرسبزی است روستایی پیدا شود که به جز سه ماه اول سال دسترسی به آن ممکن نیست، افزود: با حرکت جهادی و مجاهدت موفق شدیم ۴ پروژه را در این روستا به بهره‌برداری برسانیم.

مسئول ستاد جهادی شهید سیرت‌نیا تصریح کرد: تنها در سه ماه تابستان می‌توان به روستای حویق تالش دسترسی پیدا کرد و در مابقی سال دسترسی در این جاده به شدت سخت و غیر ممکن است.

حقی با اشاره به اینکه وظیفه سازندگی و امکانات زیرساختی بر عهده سپاه نیست، تاکید کرد: مسئولیت سازندگی بر عهده دولت‌های مختلف است ولی سپاه در عرصه‌های سازندگی از پای نمی‌نشیند.

وی احداث خانه بهداشت و مسجد مناسب را برای روستای کوهستان بخش حویق تالش ضروری دانست و بیان داشت: امیدواریم بتوانیم پس از افتتاح این پروژه‌های عمرانی، پروژه های دیگری را نیز به بهره برداری برسانیم.

گفتنی است چهار پروژه عمرانی شامل یک مدرسه ابتدایی, خانه عالم, غسالخانه و سرویس بهداشتی امروز در روستای محروم کوهستان بخش حویق شهرستان تالش به بهره‌برداری رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.