رئیس‌جمهور گفت: امیدوارم در پایان ۴ سال آینده شاهد از بین رفتن فقر مطلق و در سیاست داخلی شاهد اجرایی شدن سند حقوق شهروندی باشیم.

امیدوارم در پایان ۴ سال آینده شاهد از بین رفتن فقر مطلق باشیم

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر امروز پس از انجام مراسم تحلیف در نشست‌خبری مشترک با روسای قوا، با بیان اینکه لازم می‌دانم از ملت بزرگ و محبوب‌مان به خاطر حضور حماسی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت تشکر کنم، گفت: همچنین از مقام معظم رهبری سپاسگزاری می‌کنم و از حمایت‌هایی که در ۴ گذشته  داشتند و تنفیذشان که راه را برای فعالیت‌های دولت هموار کرد، تشکر می‌کنم.

وی افزود: خوشحالم به عرض ملت برسانم که ما در طول ۴ سال گذشته به بخش بزرگی از وعده‌هایی که دادیم، عمل کردیم و موفقیت‌های خوبی در سیاست‌خارجه و خارج کردن کشور از تحریم به دست آوردیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز شاهد یک ثبات اقتصادی هستیم و شاهد بیمه همگانی و کاهش مخارج درمانی بیماران در طول ۴ سال گذشته بودیم، گفت: در گازوئیل، بنزین و گندم دیگر واردکننده نیستیم و هزینه حمل و نقل امروز شرایط بهتری دارد و امیدوارم در دولت دوازدهم وعده‌ها را اجرایی و عملیاتی کنیم و در زمینه رشد اقتصادی و معیشت مردم و تولید و اشتغال جوانان که مهمترین مسئله است، کار کنیم.

حجت‌الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: امیدوارم در پایان ۴ سال  آینده شاهد از بین رفتن فقر مطلق و در  سیاست داخلی شاهد اجرایی شدن سند حقوق شهروندی باشیم.

وی افزود: امیدوارم شاهد انسجام و وحدت بیشتر بین گروه‌ها و اقوام و در سراسر کشور و شاهد عدالت باشیم و مردم ما همواره با نشاط‌تر نسبت به آینده باشند.

حجت‌الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: تلاش دولت دوازدهم ایجاد ثبات بیشتر در منطقه خواهد بود که اخیرا هم شاهد ضربه‌‌‌های موثر به تروریست‌ها بودیم. امیدوارم بتوانیم روابط‌مان را با همه کشورهای دوست برمبنای منافع مشترک توسعه دهیم و با نشاط بیشتر در مسیر وحدت و برادری گام برداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.