رئیس قوه قضائیه گفت: رئیس‌جمهور محترم انشاءالله هر چه زودتر دولت جدید را معرفی کند تا مستقر شده و بتوانند راه‌حلی برای چالش‌های روز کشور پیدا کنند.

مشکل کشور اشتغال و معیشت مردم است/ دولت راه‌حلی برای چالش‌ها پیدا کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه پس از برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور که با حضور روسای قوا برگزار شد، با اشاره به وظایف دولت دوازدهم، اظهار داشت: امروز و بعد از جلسه تحلیف، فضای سیاسی کشور وارد مرحله جدیدی شده و امیدواریم از فضایی که برای تلاش و همت مضاعف برای رئیس‌جمهور باز شده، در جهت حل مشکلات روز کشور به ویژه مشکل اقتصادی و اشتغال استفاده شود و امیدواریم که در این مسیر قوای  قضائیه و مقننه نیز کمال همکاری را با دولت داشته باشند.

وی افزود: رئیس‌جمهور محترم نیز انشاءالله هرچه زودتر دولت جدید را معرفی کند تا مستقر شده و بتوانند راه‌حلی برای چالش‌های روز کشور  پیدا کنند. مهمترین مشکل کشور همان‌طور که  خود رئیس‌جمهور هم در مراسم تحلیف به آن اشاره کرد، مشکل اشتغال و معیشت مردم است. امیدواریم که با تلاش مضاعف همه مردم و به کارگیری استعدادها و منابعی که در کشور وجود دارد، مشکلات کشور حل‌ و فصل شود.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی با اشاره به مسائل فرهنگی تصریح کرد: مسائل فرهنگی در کنار مسائل اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است و همان‌طور که در سوگند رئیس‌جمهور به آن اشاره شد، ترویج فرهنگ و ارزش‌های دینی از وظایف رئیس‌جمهور است و جزو مسئولیت‌های کل حاکمیت است و امیدواریم که دولت جدید بیش از پیش به مسائل فرهنگی اهتمام بورزد.

رئیس قوه قضائیه گفت: دستگاه قضا به سهم خودش در تحقق این هدف به دولت کمک خواهد کرد و همین‌طور در مسئله حل مشکل اقتصادی و برقراری امنیت اقتصادی با دولت همکاری خواهیم داشت و انشاءالله همه با وحدت و همدلی در راستای حل مشکلات حرکت کنیم و وضعیت بهتری را برای مردم شریف مهیا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.