خرم آباد- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: ۳۰۰ هزار سند دفاع مقدس توسط بنیاد مسکن استان ساماندهی شده است .

۳۰۰ هزار سند دفاع مقدس در لرستان ساماندهی شد
به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ دلارامدر این باره اظهار کرد: امسال تمام اسناد دفاع مقدس استان ساماندهی دیجیتالی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن استان اقدامات ارزشمندی در راستای ساماندهی اسناد دفاع مقدس در استان انجام داده است، اضافه کرد: ۳۰۰ هزار سند مربوط به این دوران توسط این نهاد ساماندهی شد.

دلارام یادآور شد: بخشی از اسنادی که از دفاع مقدس استان ساماندهی شوند در سازمان اسناد و کتابخانه ملی نگه ‎ داری خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ادامه داد: به منظور ساماندهی آثار و اسناد دفاع مقدس در استان نشست‌هایی با ارگان‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی به نوعی تأثیرگذار بودند، اعم از نظامی و غیرنظامی تشکیل شده است.

وی افزود: تفاهم نامه ‎ ای با بنیاد مسکن استان منعقد خواهیم کرد که براساس آن این نهاد در تهیه نرم افزار جهت فهرست نویسی اسناد و مرمت اسناد با ارزش با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدسهمکاری می ‎ کنند.

دلارام یادآور شد: تلاش میشود با همکاری نهادها و ارگانهای استان آثار و اسناد دفاع مقدس ساماندهی شود و در معرض دید محققان و پژوهشگران قرار گیرد.
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.