خرم آباد- مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: سرقت دفترچه های بیمه منجر به سواستفاده از داروخانه ها می شود.

سرقت دفترچه های بیمه از معضلات لرستان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت لرستان، مریم آزادی در نشست مسئولان حوزه بهداشت و درمان با دستگاه قضایی، اظهار داشت: ۹۰ درصد هزینه های بستری بیماران به عهده بیمه سلامت، تامین اجتماعی و بیمه نیروهای مسلح است، با اینحال گاهی دچار جرایمی از سوی بیمه شدگان خود می شویم.

وی افزود: یکی از معضل هایی که با آن مواجه هستیم، سرقت دفترچه های بیمه در درمانگاه است، با استفاده از این دفترچه ها از داروخانه ها سوء استفاده می شود.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان ادامه داد: از این طریق تنها با خرید یک قلم دارو ۱۰۰ میلیون تومان به بیمه سلامت و ۸۰ میلیون تومان به تامین اجتماعی تحمیل شده است.

آزادی تبانی بین همکاران دفاتر بیمه ای و بیمه شدگان را از دیگر مشکلات برشمرد و گفت: جعل مهر پزشکان به وفور مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه با جعل مهر پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص توسط فرد بیمه شده به بیمه سلامت ضرر وارد شده است، تصریح کرد: در مواردی جعل مهر پزشک در استان های دیگر کشور شناسایی شده است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان یادآور شد: در یک مرکز سی تی اسکن با جعل مهر پزشک حدود ۴۰ میلیون تومان هزینه به بیمه سلامت وارد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.