مشهد-مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: در دهه کرامت امسال یک میلیون و ۱۰۷ هزار و ۶۷۲ نفر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد جابه‌جا شده‌اند.

تردد بیش از ۱ میلیون نفر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد

به گزارش قدس آنلاین، به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید علی حسینی درباره تردد مسافران در دهه کرامت امسال اظهار داشت: از تاریخ ۳ تا ۱۳ مرداد ماه امسال تردد مسافران در پایانه‌های مشهد از طریق ۴۶ هزار و ۶۴۶ وسیله نقلیه اعم از سواری، مینی‌بوس و اتوبوس انجام شده است. این تعداد وسیله نقلیه شامل بیش از ۲۴ هزار اتوبوس، ۱۶ هزار مینی‌بوس و ۶ هزار و ۴۳۱ هزار سواری بوده است.

وی با بیان اینکه در دهه کرامت امسال یک میلیون و ۱۰۷ هزار و ۶۷۲ نفر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد جابه‌جا شده‌اند، بیان کرد: در مدت مذکور ۶۱۲ هزار و ۱۸۳ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد وارد شهر مشهد شدند که سفر این افراد از طریق ۷ هزار و ۹۵۰ دستگاه مینی‌بوس، ۱۲ هزار و ۴۳۲ دستگاه اتوبوس و ۳ هزار و ۱۴۵ دستگاه سواری به مشهد انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: در دهه کرامت، ۴۹۵ هزار و ۴۸۹ نفر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد از شهر خارج شدند که سفر این افراد از طریق ۸ هزار و ۸۰ دستگاه مینی‌بوس، ۱۲ هزار و ۶۶۲ دستگاه اتوبوس و ۳ هزار و ۱۹۷ دستگاه سواری به ثبت رسیده است.

حسینی خاطرنشان کرد: در دهه کرامت یک میلیون و ۱۰۷ هزار ۶۷۲ نفر تردد از طریق پایانه مسافربری امام رضا (ع)، پایانه معراج، پایانه راه ابریشم، شرکت‌های سواری کرایه پایانه امام رضا (ع)، ایستگاه میثاق، ایستگاه حافظ و ایستگاه کلات به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.