قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: مقصر نتیجه گرفتن در مسابقات جهانی خودم هستم،‌ چون نباید برای دریافت ویزا به فدراسیون دوومیدانی اعتماد می‌کردم.

حدادی: خودم مقصرم، نباید به فدراسیون اعتماد می‌کردم/ ۵۰۰ دلار می‌دادند ویزای فوری می‌گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، احسان حدادی در مورد عملکردش در مسابقات جهانی دوومیدانی در لندن اظهار داشت: اینکه توانش را داشته باشید و نشود، خیلی سخت است. ما یک بامداد به لندن رسیده بودیم و باید ساعت ۷ مسابقه می‌دادیم. از سوی دیگر ۴۸ ساعت قبل از مسابقه به دلیل اینکه تاریخ ویزایمان تمام شده بود، ما را از کمپ بیرون کردند و مجبور شدم به خانه یکی از دوستانم بروم که آنجا هم شرایط مناسب نبود و نتوانستیم استراحت خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تاریخ ویزای بلاروس تمام شده بود و ویزای انگلیس هم هنوز نیامده بود، مجبور شدیم برای خروج جریمه بدهیم. چند ساعت مانده به مسابقات ما درگیر این داستان‌ها بودیم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد اینکه مقصر اصلی نتیجه نگرفتنش در رقابت‌های جهانی چه کسی است، گفت: مقصر اول خودم هستم که برای دریافت ویزا به فدراسیون دوومیدانی اعتماد کردم، چون آنها قبلا هم نشان داده بودند که در دریافت ویزا مشکل دارند و نمی‌توانند کارها را انجام دهند. در سال ۲۰۱۳ وقتی می‌خواستم به مسابقات دایموند لیگ لندن بروم، با پرداخت ۵۰۰ دلار ویزای فوری گرفتم و فدراسیون هم می‌توانست این کار را انجام دهد، اما نکرد و به مشکل خوردیم.

به نقل از فارس، حدادی تاکید کرد: چند ماه بود تمرین خوبی را پشت سر گذاشته بودم و به خاطر یک سری اشتباه مسابقه خراب شد. بدنم واقعا آماده بود، اما قبل از مسابقه آنقدر درگیر کارها بودیم که تمرکزم را گرفته بود. هرچند وظیفه من نیست، اما خودم باید برای دریافت ویزا اقدام می‌کردم تا این مشکلات پیش نیاید.

وی در مورد برنامه بعدی‌اش، گفت: به دنبال انجام مسابقه در آلمان هستم و از لندن به آنجا می‌روم و پس از آن به ایران باز خواهم گشت.

احسان حدادی در مسابقات پرتاب دیسک قهرمانی جهان از رسیدن به فینال بازماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.