مشهد-مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از ۱۶ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی مشهد آغاز به‌کار می‌کند.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به‌ نقل از روابط‌ عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، احسان ارکانی با اشاره به برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مشهد اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی، در قالب هزار و ۵۰۰ غرفه و در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع برپا می‌شود که علاوه بر سالن‌های مسقف، بخشی از فضای باز نیز به این نمایشگاه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: ۶۰ شرکت نماینده از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین، ترکیه، آلمان، فرانسه، ایتالیا به ارائه آخرین دستاوردهای خود در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد می‌پردازند، همچنین کشور لهستان به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور دارد. 

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به زمینه فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: خودرو، روغن موتور، تجهیزات موتوری، بدنه و لاستیک اتومبیل، دزدگیر، تجهیزات برقی اتومبیل و صنایع وابسته از جمله زمینه‌های فعال در این نمایشگاه است.

ارکانی خاطرنشان کرد: از آن جایی که نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات مشهد چندین سال است که به صورت همزمان برگزار می‌شود، به عنوان بزرگترین نمایشگاه خودرو و قطعات در سطح کشور شناخته شده و یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگاه‌های کشور محسوب می‌شود. 

وی همچنین از حضور حداکثری برندهای خودرویی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد خبر داد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از ۱۶ تا ۲۰ مردادماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد دایر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.