۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 553321

سرمربی آرسنال پیش از دیدار با چلسی به تمجید از تیم کونته پرداخت.

آرسن ونگر: چلسی امسال هم مدعی جدی قهرمانی است

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، دو تیم آرسنال و چلسی عصر امروز (یک‌شنبه) در سوپر جام انگلیس معروف به جام خیریه در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم به میدان خواهند رفت.

آرسن ونگر قبل از این دیدار در نشست خبری درباره تیم رقیب و شرایط تیم خود، گفت‌: چلسی فصل گذشته شروع بدی داشت ولی توانست به قهرمانی برسد. به نظر من این نشان می‌دهد که آنها از نظر ذهنی آماده قهرمانی بودند. به نظر من چلسی امسال هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی است چرا که بازیکنان قابل و خوبی را در اختیار دارند. با این حال من بعید می‌دانم که آنها مانند سال گذشته کار راحتی پیش رو داشته باشند چون امسال تیم‌های دیگر به خوبی تقویت شده‌اند. زمان این را ثابت خواهد کرد که کدام تیم قوی‌تر است. چلسی پایه و اساس خود را حفظ کرده و بازیکنان خوبی هم خریداری کرده است که البته فکر نمی‌کنم این خریدها چلسی را قوی‌ کرده باشند.

سرمربی فرانسوی آرسنال ادامه‌ داد: نبودن در لیگ قهرمانان اروپا بهترین فرصت برای ما است که تمام تمرکز خودمان را روی لیگ برتر بگذاریم تا بتوانیم به قهرمانی دست یابیم.  سال گذشته بدشانسی آوردیم و لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادیم اما امسال باید از فرصت‌های خودمان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

او درباره حضور نداشتن آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا و راه یافتن یونایتد به این رقابت‌ها به عنوان قهرمان لیگ اروپا اضافه کرد: من همیشه مخالف این بوده‌ام که قهرمان لیگ اروپا به لیگ قهرمانان صعود کند چرا که به غیر از یونایتد در سال‌های قبل چه تیم‌هایی قهرمان این جام شدند؟ آنهایی که از لیگ قهرمانان حذف شده بودند. شما نمی‌توانید با این تصور فصل را آغاز کنید که با قهرمانی در لیگ اروپا می‌توانید به لیگ قهرمانان صعود کنید. فکر می‌کنم این قانون در آینده روی کیفیت مسابقات لیگ هم تاثیر می‌گذارد. اگر تیمی در ماه آخر فصل، شانس قهرمانی در لیگ اروپا را داشته باشد، بازی‌هایش در لیگ را به راحتی رها می‌کند تا از طریق قهرمانی در لیگ اروپا به لیگ قهرمانان برسد. من در لیگ همیشه بازیکنانی را به زمین میفرستم که بدانم می‌توانند برد را برای ما به ارمغان بیاورند. در لیگ اروپا هم اگر نیاز باشد به بعضی از بازیکنان استراحت می‌دهم.

سال گذشته منچستریونایتد توانست با غلبه بر لسترسیتی قهرمان سوپر جام فوتبال انگلیس شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.