خرم آباد- مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: به زودی و با تامین اعتبار شاهد احداث مرکز فیزیوتراپی در شهرستان بروجرد خواهیم بود.

مرکز فیزیوتراپی در شهرستان بروجرد احداث خواهد شد

 به گزارش قدس آنلاین، صابر رضایی در خصوص نشست اخیر با دبیر کل جمعیت هلال احمر اظهار کرد: استان لرستان اخیرا میزبان دبیر کل جمعیت هلال احمر و مدیران اجرایی بوده و دستاوردهای خوبی برای استان لرستان حاصل شد.

وی خاطر نشان کرد: در جریان سفر دبیر کل هلال احمر به لرستان اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت بدهی‌های جمعیت هلال احمر، تجهیزات و اقلام مورد نیاز تامین شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان داشت: تعویض و تبدیل به احسنت نمودن ۱۰ خودروی فرسوده جمعیت هلال احمر، تامین اعتبار برای احداث فیزیوتراپی در شهرستان بروجرد و نمایندگی پخش دارو در استان از دیگر دستاوردهای نشست با دبیرکل جمعیت هلال احمر است.

رضایی تصریح کرد: کارهای مقدماتی داروخانه هلال احمر استان نیز با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان انجام گرفته و ۲۰۰ میلیون تومان نیز در جهت تامین دارو دریافت و منتظر بهره برداری از آن توسط استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان همچنین از اجرایی شدن طرح خادم در لرستان خبر داد و گفت : فروردین ماه امسال در چهار شهرستان کوهدشت، الیگودرز، ازنا و پلدختر به صورت پایلوت طرح خادم به معنای خانواده آماده در مقابل مخاطرات اجرا شد.

وی افزود: از ۳۴ مخاطره طبیعی ۱۷ مورد آن در استان لرستان به وقوع می‌پیوندد و لذا طرح خادم یک پیش آمادگی لازم در راستای آموزش اولیه به خانواده‌ها در مواجه با این مخاطرات صورت گرفته و اکنون شاهد اجرایی شدن آن در کل استان لرستان هستیم.

رضایی با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی آسیب‌ها با اجرای طرح خادم، اظهار کرد: ۱۲ مرحله امدادگران هلال احمر به درب خانه‌ها مراجعه کرده و آموزش‌های لازم به خانواده‌ها ارائه داده می‌شود.

منبع: لرستان خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.