بجستان- حجت الاسلام والمسلمین وحیدی امام جمعه بجستان در آستانه روز خبر نگارکار خبر نگاران را بسیار با ارزش دانسته و گفت: خبرنگاران می توانند مشکلات را زودتر به گوش مسئولان برسانندو آن را بهتر جلوه دهند.

خبرنگاران می توانند مشکلات را بهتر جلوه داده و زودتر به گوش مسئولان برسانند

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه بجستان ظهر یکشنبه در آستانه روز خبرنگار و در جمع خبرنگاران بجستان با اشاره به اهمیت خبر و خبر رسانی گفت: بحث خبر گاهی هم وزن مطلب اهمیت دارد و شاید هم بیشتر و مسلمانان اگر حرفی برای گفتن داشته باشندنقش رسانه ها نیز کمتر از آن نخواهد بود.

حجت الاسلام حسین وحیدی اظهار داشت: من ۵۰ درصد کار را کاری می دانم که خبرنگاران روی مطلب کار می کنند و آن را به گوش مسئولان می رسانند و همراهی و انعکاس مطلب قطعا کمک بسیار بزرگی برای مسئولین می باشد و باید قدر آن را دانست.

وی گفت: اگر مطلب را خبرنگاران انعکاس ندهند دشمن وارونه جلوه می دهد و آن را به خورد مردم می دهد و باید هوشیار باشیم و خبرنگاران با قلم و بیان خود ارزش و اهمیت مطلب را می توانند بیشتر کرده و زودتر به نتیجه برسانند.

حجت الاسلام وحیدی افزود: باید خبرنگاران با مسئولین همراهی داشته باشند تا مشکلات شهر زودتر حل شود و این خود نمایی نیست بلکه رضای الهی است که خبرنگاران می توانند نیازها و مشکلات را زودتر به گوش مسئولین برسانند.

وی گفت: موقعیت شهر بجستان به لحاظ معنوی بسیار با ارزش است و باید به همه ایرانیان معرفی شود که همه الگو بگیرند و این ارزش کار را بالا برده و باید روی این مطلب کار کنیم.

وی گفت: به عنوان نمونه مسئله آب و بهداشت و درمان شهر ستان را توانسته ایم تا حدود زیادی با کمک خبرنگار به گوش مسئولین کشوری برسانیم و این خود بسیار با ارزش است و زودتر به سر انجام خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.