وزیر امور خارجه روسیه پس از دیدار با همتای آمریکایی خود اعلام کرد که وزیر امور خارجه آمریکا به دنبال دانستن جزئیات اقدام مسکو در برابر تحریم ها بود، و جواب خود را دریافت کرد.

تیلرسون به دنبال دانستن جزئیات اقدام متقابل مسکو در قبال تحریم ها

به گزارش قدس آنلاین، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در نشست خبری پس از دیدار با «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا گفت تیلرسون در خصوص پاسخ مسکو در برابر تحریم های آمریکا، سوال کرد و توضیحات لازم را دریافت کرد.

لاوروف گفت: تیلرسون در این دیدار بسیار مشتاق بود که جزئیات اقدام روسیه در واکنش به تحریم های آمریکا را بداند، و ما توضیحات لازم را به وی ارائه کردیم. و پاسخ ما همان هایی است  که «ولادیمیر پوتین» در مصاحبه اخیر تلویزیونی خود اعلام کرده بود.

وی افزود که در آن مصاحبه همه چیز گفته شده است و دلیل اقدامات نیز اعلام شده است، و ما به آمریکایی ها تذکر داده بودیم که وارد فضای مقابله، نشوند و برای اقدام متقابل صبر کردیم، اما تغییری رخ نداد.

وی افزود که ما به همکاری با واشنگتن در خصوص اوضاع سوریه، امیدواریم و می خواهیم که همکاری ها در این زمینه با آمریکا را ادامه دهیم.

وزیرامور  خارجه روسیه ادامه داد که ما به آمریکایی ها در خصوص ادامه تحریم ها علیه کره شمالی و افزایش تنش با این کشور هشدار دادیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.