مشهد- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از دستگیری ۱۰۰ متجاوز مرزی و کشف بیش از ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

ناکامی ۱۰۰ متجاوز مرزی هنگام ورود به خاک کشور

به گزارش قدس آنلاین، ماشاءالله جان‌نثار در گفت‌وگویی گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی و عملیات‌ جداگانه، مرزداران هنگ تایباد طی یک هفته، موفق به دستگیری ۱۰۰ متجاوز مرزی که قصد ورود غیرقانونی به کشور را داشتند، شدند.

وی افزود: مرزبانان هنگ تایباد همچنین با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه‌روزی مرزهای این شهرستان، توانستند بیش از ۴۰کیلوگرم مواد مخدر را نیز کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و انسداد مرز، مرزداران هنگ تایباد در پی کسب اخباری مبنی بر قصد ورود قاچاقچیان مواد مخدر به داخل کشور، بلافاصله در محل‌های احتمالی ورود آنها اجرای کمین کردند و توانستند مقدار ۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را در درگیری با قاچاقچیان کشف و ضبط کنند.

جان‌نثار افزود: مامورین ایست و بازرسی ۱۷ شهریور طی عملیاتی نیز موفق شدند، ۱۶ کیلو و ۸۰۰ گرم موادمخدر، شامل ۱۱کیلو و ۶۰۰گرم هرئین فشرده و ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین پودری را از یک دستگاه خودرو کشف و ضبط کنند، علاوه بر این، این ایست و بازرسی موفق به کشف ۵۳۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین پودری جاسازی شده در داخل کیسه‌های برنج در یک خودرو شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.