خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

رصدخانه/  از انتقاد نماینده اصلاح طلب از حصر با گلدان  تا   انتقاد آشنا به سلفی حقارت

انتقاد نماینده اصلاح طلب از حصر با گلدان!

تسنیم/ احمد مازنی- نماینده اصلاح طلب مجلس که در ماجرای سلفی گرفتن با موگرینی نیز نامش بر سر زبان ها افتاد- در واکنش به محصور کردن جایگاه نشستن نمایندگان مجلس با گلدانهای گل- به گونه ای که نمایندگان نمی‌توانستند به بیرون از این محوطه رفت و آمد کنند و با میهمانان روبرو شوند- نوشت: هیئت رئیسه مجلس، راه ارتباط نمایندگان را با مهمانان ویژه در مراسم تحلیف بست. این یک سلیقه نیست، یک نوع نگاه به نمایندگان ملت است.

راضی نیستی رهایش کن!

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته روزنامه ایندیپندنت، ویسنته فاکس- رئیس جمهور پیشین مکزیک- با انتقاد از تعطیلات طولانی ترامپ در حساب توییترش نوشت: او به تعطیلات رفته است؟ اگر از حرفه ات راضی نیستی رهایش کن. اصلا این کار هرگز مناسب تو نبود.»

انتقاد آشنا به سلفی حقارت

خبرآنلاین/ حسام الدین آشنا- مشاور فرهنگی رئیسجمهور- درباره عکس سلفی نمایندگان مجلس با موگرینی نوشت: مشکل سیاسی نیست، فرهنگی است. کاش با تک تک نمایندگان محترم حاضر در آن تصویر سلفی، مصاحبه ای عمیق گرفته شود.

احضار دوباره بقایی

فارس/ حمید بقایی درپی سخنانی که درباره قوه قضاییه پس از آزادی از زندان داشت، دوباره به دادسرا احضار شد.

احتمال ورود هیئت نظارت

مهر/ علیرضا سلیمی-عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان- عکس سلفی شماری از وکلای ملت با موگرینی را نشان دهنده خود باختگی و خود کم بینی در برابر غرب خواند و گفت: در صورت شکایت از رفتار این افراد، هیئت نظارت ورود می کند.

بی معرفتی نسبته به آیت الله

ایلنا/ محمد هاشمی- عضو مجمع تشخیص مصلحت - با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف حسن روحانی گفت: باید بگویم- به قول معروف- در جریان دو مراسم ما بی‌معرفتی دیدیم و در هر دو مراسم از آیت الله هاشمی یاد نشد. ‌ایشان یکی از استوانه‌های نظام بود انتظار بود از ایشان هم یاد می‌شد.

هشدار روحانی زیر ذره بین رسانه های روس

ایرنا/ رسانه های روسی با بازتاب سخنرانی روحانی در آیین تحلیف نوشتند: روحانی با هشدار نسبت به نقض برجام تاکید کرده که هر گونه مشکل آفرینی برای توافق هسته ای از سوی ایران پاسخ داده می شود، هرچند تهران نخستین نقض کننده نخواهد بود.

پروپاگاندای رسانه‌ای

باشگاه خبرنگاران/ سردار جزایری- سخنگوی ارشد نیروهای مسلح- در واکنش به ادعای رسانه‌های بیگانه درباره حرکت‌های تحریک آمیز شناورهای ایرانی گفت: رفتار ما -به تمامی- حرفه‌ای و در چارچوب قواعد بین المللی بوده است و آنچه  آمریکایی‌ها مدعی هستند، یک تبلیغات و پروپاگاندای رسانه‌ای است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.