ایلام- رئیس پلیس‌راه استان ایلام گفت: سفرهای تابستانی در استان افزایش چشمگیری یافته لذا خطر وقوع تصادف بیش از گذشته پیش‌بینی می‌شود.

توصیه‌ی رئیس پلیس‌راه استان ایلام به مسافران تابستانی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ «رضا همتی زاده» در این باره اظهار کرد: سفرهای تابستانه در استان افزایش چشمگیری یافته لذا خطر وقوع تصادف بیش از گذشته پیش‌بینی می‌شود، از خانواده‌ها و رانندگان درخواست داریم ب رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر سالم و بدون حادثه‌ای برای خود رقم بزنند.

وی بابیان اینکه واژگونی و خروج از جاده علت بیشتر تصادفات در جاده‌های برون‌شهری استان بوده است افزود:رانندگی طولانی،سرعت زیاد رانندگان از دلایل وقوع حوادث رانندگی در جاده‌ها بوده است.

همتی زاده خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد حوادث رانندگی در جاده‌های برون‌شهری استان در محورهای ششدار،ملکشاهی،سرابله،دهلران،مهران و فرعی لومار بوده است.

رئیس پلیس‌راه استان ایلام گفت: پلیس‌راه استان همزمان با افزایش سفرهای تابستانی طرح‌های ویژه‌ای را با افزایش گشت‌های پلیسی در دستور کار دارد.

وی اضافه کرد: تخلفات حادثه سازی چون سرعت و سبقت غیرمجاز از خط قرمزهای پلیس است و به‌شدت با متخلفان برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.