۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 553548

اصفهان- عادت کردیم به محض احساس کوچک ترین ناخوشی، سریعا خود درمانی کنیم و آنتی بیوتیک مصرف کنیم؛ ولی ای کاش قبل از خوردن این همه داروی شیمیایی آن هم خودسرانه، ابتدا دم نوشی گیاهی تهیه می کردیم و معجزه بی عوارضش را تجربه می کردیم .

حرف مردم

قدس آنلاین- گروه استانها: ضمن عرض سلام و خسته نباشید، خدمت شما؛ لطفا فکری به حال کوه های زخمی کرکس نطنز بکنید!

*آیا امید به کنترل و پایین آمدن قیمت خانه ها وجود دارد؟ رویای خانه دار شدن جوانان، تا کی باید به کام صاحب خانه ها باشد؟ تا آباد شدن شهرک های مسکن مهر،

*تکلیف مردم چیست؟ کلانشهرها میزبان آلودگی های هوا شده اند. تا کی ریه ها طاقت می آورند؟ چه بر سر نسل این شهرهای بزرگ خواهد آمد؟

*باسلام؛ لطفا از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بخواهید، به جای اینکه منتظر مراجعه مردم به آنها باشند، خودشان به مردم مراجعه کنند و مشکلات را حل و یا به قسمت های مربوطه منتقل کنند.

*نبض حیاتی اصفهان، مدتی است که نمی زند و لب های خشک زمین های شرق اصفهان، ترک برداشته اند. ای کاش فکری برای این شریان می شد تا نماد همیشه زنده اصفهان، هرگز از نفس نمی افتاد.

*باسلام، اگر فضاهای تفریحی وجمعی مسکن های مهر و مانند آن تکمیل می شد و این طرح ها دارای و تضمین بیمه ای بعد ازساخت این مسکن ها وجود داشت، مردم از مسؤلان بابت ساخت آنها تشکر می کردند!

*به نظر من بهتر است یارانه ها برداشته شود و قیمت ها پایین بیاید. واقعا ما دیگر نمی توانیم هزینه ها را تامین کنیم. خرج روزمره و هزینه قبض های آب و برق و گاز و تلفن سرسام آور شده است. بیکاری بچه ها و اجاره خانه، واقعا مشکل ساز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.