سنندج- معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: پوشش و سقف کامل سالن ۶ هزار نفری سنندج تا آذرماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

سقف سالن ۶ هزار نفری سنندج آذرماه امسال اتمام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد عباسی یکشنبه‌شب در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان کردستان که با هدف بررسی وضعیت سالن ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج صورت گرفت، اظهار کرد: استان کردستان با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای خوب ورزشی متاسفانه از داشتن یک سالن اصلی مسابقات ورزشی محروم است.

وی با بیان اینکه اتمام و بهره‌برداری از سالن ورزشی ۶ هزار نفری در مرکز استان مطالبه به حق مردم این دیار به ویژه ورزشکاران توانمند کردستان است، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، پوشش و سقف کامل این پروژه را تا آذرماه امسل به پایان خواهیم رساند.

وی به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: با تلاش دولت و مسوولان ورزش استان کردستان در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر این پروژه را به سرانجام برسانیم.

وی با عنوان اینکه اتمام و بهره‌برداری از پروژه ورزشی ۶ هزار نفری سنندج دغدغه و مطالبه اصلی امروز مردم کردستان است، تصریح کرد: در حال حاضر سالنی که بتوان در آن مسابقات ملی و آسیایی را برگزار کرد، وجود ندارد و امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه، زمینه برگزاری این مسابقات در کردستان فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این دیدار اظهار کرد: با توجه به پیگیری که مسوولان ارشد و دستگاه ورزش استان انجام داده‌ است ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج تکمیل خواهد شد.

حامد جولایی تصریح کرد: اخیرا در روند بازدید وزیر ورزش و جوانان به استان کردستان از این پروژه در سفرشان به کردستان دستورات لازم برای بهره‌برداری از این پروژه به مجری طرح داده شده است.

وی گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز تمام تلاش خود را برای بهره‌برداری از این پروژه بکار گرفته و امیدواریم هرچه زودتر شاهد تحقق این مهم در استان باشیم.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی امروز استان کردستان نداشتن سالن ورزشی برای برگزاری مسابقات مهم کشوری و بین‌المللی است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.