سرمربی آرسنال از کسب قهرمانی در جام خیریه ابراز خوشحالی کرد و عملکرد گل‌زن تیمش را ستود.

ونگر: ما بدنبال همین جام بودیم/ اوزیل و چند بازیکن دیگر مصدوم هستند

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، دو تیم آرسنال و چلسی در جام خیریه برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری توپچی‌های لندن در ضربات پنالتی‌ به پایان رسید تا آرسنال به قهرمانی در این جام دست یابد.

آرسن ونگر با خوشحالی از نتیجه‌ کسب شده برابر چلسی در نشست خبری خود، به تمجید از گل‌زن تیمش یعنی کولاسیناچ پرداخت و گفت‌: من فکر می‌کنم بهترین بازیکن زمین در این بازی کولاسیناچ بود. او از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند است و همین مشخصه بارز او در فوتبال بازی کردن است. به نظرم او بهترین گزینه برای لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود. من به همین خاطر او را برای آرسنال خریداری کرده‌ام و مطمئنم که یکی از ستاره‌های درخشان ما خواهد بود.

سرمربی آرسنال در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد:  ما چند بازیکن نا آماده و مصدوم مثل مسوت اوزیل داریم که از ناحیه مچ پا دارای آسیب‌دیدگی‌ است و نمی‌تواند در هفته‌ اول ما را همراهی کند. درباره آرون رمزی نیز شرایط به همین منوال است و او را هم به احتمال زیاد در اختیار نخواهیم داشت.

ونگر  ادامه‌ داد: من خوشحالم که توانستیم به قهرمانی دست یابیم. این جامی بود که دوست داشتیم آن را ببریم. کیفیت بازی بالا بود و هر دو تیم تلاش زیادی برای برد کردند. وقتی ما یک بر صفر از حریف عقب بودیم به هیچ وجه دچار استرس نشدیم و کار خودمان را انجام دادیم و با کنترل جریان مسابقه توانستیم به بازی برگردیم. نمایش شاگردانم ستودنی بود. با این بازی نشان دادیم که آماده رقابت در لیگ برتر هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.