اصفهان_ ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در بازرسی از دو دستگاه سواری پژو بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال لباس خارجی قاچاق را کشف کردند.

توقیف دو خودرو با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون لباس قاچاق

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران این فرماندهی حین گشت زنی در حوزه خود به دو دستگاه خوردوی سواری پژو مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودروهای مذکور در بازرسی صورت گرفته تعداد هزار و ۹۸۱ عدد انواع لباس شامل بلوز و شلوار زنانه، شال و روسری که همگی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت گفت : در این عملیات هر دو راننده خودرو که دارای سابقه کیفری در زمینه قاچاق کالا نیز هستند دستگیر شدند.

سرهنگ " یار دوستی " در ادامه این خبرافزود : ورود کالای قاچاق پایه های اصلی اقتصادی این کشور را سست و با حرکتی موریانه اقتصاد این نوع کالا را تحت الشعاع قرار می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه البسه مکشوفه دارای مارک های خارجی بوده اند به اداره مبارزه با کالای قاچاق تحویل و متهمان جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیل صلاح گشتند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.